7 268 lukukertaa ·
26 vastausta
7k lukukertaa
26 vastausta
miten olisitte sahaaneet palan lattiapohjasta?
Sivu 1 / 2
Sokkeli keittiökaappien alla. Täytyy sahata pala pois astianpesukoneen kohdalta.
-Ostin jiiri/kulmasahan, mutta se ei toimi tähän.
-Olen tilannut sirkkelin, mutta se tuntuu kömpelöltä.
-Mietin sellaista yksinkertaista käsi-japani sahaa. (haha, tuhansien eurojen jälkeen sähkökoneisiin..)
Mutta miten te, jotka olette käteviä, teette tämän? Mikä työkalu on paras tähän melko yksinkertaiseen toimenpiteeseen, mutta johon kuitenkin haluaa siistin leikkuun jne.
-Ostin jiiri/kulmasahan, mutta se ei toimi tähän.
-Olen tilannut sirkkelin, mutta se tuntuu kömpelöltä.
-Mietin sellaista yksinkertaista käsi-japani sahaa. (haha, tuhansien eurojen jälkeen sähkökoneisiin..)
Mutta miten te, jotka olette käteviä, teette tämän? Mikä työkalu on paras tähän melko yksinkertaiseen toimenpiteeseen, mutta johon kuitenkin haluaa siistin leikkuun jne.
Jäsen
· Södermanlands län0
· 983 viestiä
Japaninsaha on luultavasti kustannustehokkain.
Viimeksi muokattu:
Tosi vaikea saada suoraksi Fein-koneella - Tai sitten en ole vielä saanut ajokorttia sillä k**ralla, vaikka on mennyt jo vuosi. :xmagnu sanoi:
Pääseekö kuviosahalla lähelle ja sitten viimeistelee esimerkiksi japanilaisella sahalla alaspäin?
Muuten irrota sokkeli ja käytä upotussahaa - Selvästi tyylikkäin..
löysä se on.
Multimaster, hidas ja saattaa mennä hieman vinoon noin pitkällä matkalla.
Pistosaha, tosin nopea, mutta syö niin karkeasti.
Mutta lyhyesti sanottuna olisitte käyttäneet käsityökaluja, jos teillä ei olisi ollut penkkisirkkeliä siis?
Oi kuinka työlästä
Multimaster, hidas ja saattaa mennä hieman vinoon noin pitkällä matkalla.
Pistosaha, tosin nopea, mutta syö niin karkeasti.
Mutta lyhyesti sanottuna olisitte käyttäneet käsityökaluja, jos teillä ei olisi ollut penkkisirkkeliä siis?
Oi kuinka työlästä
Olen tilannut Hitachi c7buy sirkkelin ohjauskiskolla... lasketaanko se sänksahaksi?slacker sanoi:
Ne näyttävät niin isoilta, tuntuu hankalalta onnistua sahaamaan 5 cm korkea pala ehkä 15 cm korkeasta jalustasta.. Vaikka ehkä se ei ole mikään ongelma...
Viimeksi muokattu:
Sticken - Hieno terä takapuolelta... Tulee todella smutt... Onko se vaihtoehto ehkä?Yrrol sanoi:
upotettava sirkkeli tai pyörösaha tukilistalla saadaksesi suoran leikkuun, pistosaha alaspäin sahaamiseksi
Huokaus, nyt kun googlasin kuvia upotussahoista, tajusin että se oli se mitä puuseppä käytti kaikkiin sellaisiin töihin, joita minun pitäisi tehdä.
Eli olen tilannut turhaan kalliin käsipyörösahan kiskolla..
-onneksi on pitkä viikonloppu, joten voin tutkia, mikä upotussaha on suosituin ja tehdä tilausmuutoksen..
Eli olen tilannut turhaan kalliin käsipyörösahan kiskolla..
-onneksi on pitkä viikonloppu, joten voin tutkia, mikä upotussaha on suosituin ja tehdä tilausmuutoksen..
Ei niin mustavalkoinen valinta - Makita vs. Festool-moniin ketjuihin perustuen.Yrrol sanoi:Huokaus, nyt kun googlasin kuvia uppo-/upotussahasta, niin huomaan, että juuri sitä puuseppä käytti kaikkeen sellaiseen mitä minun pitäisi tehdä.
Eli olen tilannut kalliin pyörösahan kiskoilla turhaan..
-onneksi on pitkä viikonloppu, jotta voin selvittää, mikä upotussaha on suosituin ja tehdä tilausmuutoksen..
http://www.axminster.co.uk/makita-sp6000k1-plunge-saw-and-14m-rail-prod656310/