Hei,
Ajattelen, pitäisikö minun valita höylätty vai harjattu sisäpaneeli vapaa-ajan asunnon kattopäällysteeseen (slätspont 15x118). Paneelin pitäisi olla valkoiseksi maalattu. Onko jollakulla kokemusta erosta, kokemuksia, vaikutelmia näistä kahdesta vaihtoehdosta?

Valitsin Norrlandsträn harjatun ponttilaudan kattoon vapaa-ajanasunnossani. Se sopi minulle parhaiten, koska halusin hieman elävyyttä pintaan, mutta kuten tavallista, makuja on monia. Uskon, että olet tyytyväinen riippumatta. Onnea!

B Byggsnyggen sanoi:
Valitsin kattovuoraukseksi pohjoismaisen borstad slätspont Norrlandsträstä mökkini kattoon. Se sopi minulle parhaiten, koska halusin hieman eloa pintaan, mutta kuten tavallista, makuasioitahan nämä ovat. Uskon, että olet tyytyväinen joka tapauksessa. Onnea matkaan!
Kiitos! Olen hieman samoilla linjoilla kanssasi ”elämä katoissa” -asian suhteen. Saanko kysyä: Valitsitko valkoiseksi maalatun vai superlasyr?

Valkoiseksi maalattu

• Tykkään
Malin Bard
  • Laddar…
B Byggsnyggen sanoi:
Valkoinen maalattu
Kiitos vastauksesta!

Harjattu paneeli on "mattapintainen", höylätty paneeli on "kiiltävä". Se on tunne, jota halutaan tavoitella, joka ratkaisee.

H Huzzbutt sanoi:
Harjattu paneeli on "himmeä", höylätty paneeli on "kiiltävä". Tämä riippuu siitä, millaiseen tunteeseen pyritään
OK! Kiitos vastauksesta!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.