5 516 lukukertaa ·
5 vastausta
6k lukukertaa
5 vastausta
Hienobetoni valukolauksen osittain ulkona autotallin vieressä?
Viime vuonna vaihdoin autotallin portin ja minun täytyy nyt suoristaa lattia portin alla, koska autotallin laatta kallistuu. Aukko on vasemmalta oikealle 5mm - 40mm ja minun täytyy valaa "kynnys" jotta siitä tulee tasainen pinta ja portista saadaan tiivis.
Minulla on muutama säkki hienobetonia käyttämättömänä kellarissa ja mietin nyt, voinko käyttää niitä kynnyksen valamiseen, vaikka niissä lukee sisäkäyttöön. Tai halkeaako se tai tuleeko muita virheitä, jos käytän tätä?
Minulla on muutama säkki hienobetonia käyttämättömänä kellarissa ja mietin nyt, voinko käyttää niitä kynnyksen valamiseen, vaikka niissä lukee sisäkäyttöön. Tai halkeaako se tai tuleeko muita virheitä, jos käytän tätä?
Tämä tehtävä on hankala, koska uuden valun pitää tarttua vanhaan laattaan. Mahdollisuuksien parantamiseksi on suositeltavaa hakata vanhaa betonia lekalla ja talttaa niin, että karbonatisoitunut ja likainen pinta poistuu, ja saat puhtaan karkean pinnan, johon uusi betoni voi tarttua.
Miksi finbetongissa lukee "sisätiloissa", en tiedä. Finbetongia voi käyttää ulkona, ero karkeabetoniin on siinä, että sen raekoko on pienempi, mikä yleensä tekee siitä sopivamman ohuille valutöille.
Miksi finbetongissa lukee "sisätiloissa", en tiedä. Finbetongia voi käyttää ulkona, ero karkeabetoniin on siinä, että sen raekoko on pienempi, mikä yleensä tekee siitä sopivamman ohuille valutöille.
Oletin, että se oli niin. Mutta on yhtä hyvä kysyä, koska krauta vain sanoo "jos se on sisällä, niin koskee sisätiloja" mutta he ovat surkeita tietämään asioita siitä mitä myyvät.
Poistan pari cm olemassa olevasta laattasta ja taivutan vähän harjaterästä, jonka poraan olemassa olevaan laattaan, niin katsotaan kestääkö se
Kiitos vastauksesta.
Poistan pari cm olemassa olevasta laattasta ja taivutan vähän harjaterästä, jonka poraan olemassa olevaan laattaan, niin katsotaan kestääkö se
Kiitos vastauksesta.
Ajattelin kokeilla valua viikonloppuna nyt, kun lämpötila alkaa olla vakiintunut.M Mogg sanoi:
Mutta jos "sluraan", pitääkö sen kovettua ennen kuin laitan tavallisesti sekoitetun betonin päälle, vai laitetaanko se vain kerrokseksi pohjalle samalla kun valan?
Ajattelin hioa likaisen pintaosan kulmahiomakoneella, jotta se olisi puhdas betoni, johon slurata/valaa.
Koska sää on ollut täysin kamala, yöt ovat olleet nollassa tai sen alapuolella, en ole uskaltanut valaa ennen kuin nyt.
Mutta tarkoitus on valaa joku kerta viikon aikana.
Miten puhdistan lattian, onko olemassa jokin erityinen aine, jota minun pitäisi käyttää? Ja täytyykö minun hioa pinta ennen sitä?
Ja miten teen kun "slurar", pitääkö sen kuivua täysin ennen valamista vai pitääkö sen olla kostea?
Mutta tarkoitus on valaa joku kerta viikon aikana.
Miten puhdistan lattian, onko olemassa jokin erityinen aine, jota minun pitäisi käyttää? Ja täytyykö minun hioa pinta ennen sitä?
Ja miten teen kun "slurar", pitääkö sen kuivua täysin ennen valamista vai pitääkö sen olla kostea?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Varför är det kopplat på detta sätt i en vridströmbrytare?
El -
Varför rinner vattnet utanför duschutrymmen?
Badrum -
Hur bör jag gå tillväga för att följa dagens regler för våtrum ?
Badrum -
Förslag på vattenlås till golvvalopp
Badrum -
Blanda eget sättbruk, finbetong för skiffer på betongplatta. hjälp
Grund & Markarbeten