1 033 lukukertaa ·
7 vastausta
1k lukukertaa
7 vastausta
Helpoin tapa purkaa vanhoja kipsilevyjä?
Besserwisser
· östergötland
· 2 668 viestiä
Pelkkä kipsi vai koko seinä?
Kuten yllä, käytän yleensä tavallista magneettia. Se toimii yleensä hyvin.
Nyt se oli naulattu kiinni, joten ehkä minun pitäisi vain murtaa se paloiksi.
En koskaan sahaa, koska se pölyää liikaa, jos minulta kysytään.
Nyt se oli naulattu kiinni, joten ehkä minun pitäisi vain murtaa se paloiksi.
En koskaan sahaa, koska se pölyää liikaa, jos minulta kysytään.
Olen käyttänyt cirkelsahaa ja voin todistaa, että se on erittäin huono idea.
Tigersaha on parempi, pölyää kohtuullisesti (mielestäni) eikä puhalla pölyä ympäri taloa, mutta pitkällä terällä on varottava, ettei mene läpi kipsin toiselle puolelle, jos vain toinen puoli on tarkoitus poistaa.
Irrota naulat ensin on kyllä fiksua, mutta hieman näpertelyä, tuleeko siitä noin 70+ naulaa per levy?
Tigersaha on parempi, pölyää kohtuullisesti (mielestäni) eikä puhalla pölyä ympäri taloa, mutta pitkällä terällä on varottava, ettei mene läpi kipsin toiselle puolelle, jos vain toinen puoli on tarkoitus poistaa.
Irrota naulat ensin on kyllä fiksua, mutta hieman näpertelyä, tuleeko siitä noin 70+ naulaa per levy?
Remontoija
· Värmland
· 1 175 viestiä
https://www.proffsmagasinet.se/mask...MI4LnIjdeSjwMVaFmRBR1X8RJNEAQYAyABEgJeKvD_BwE
Tiger sahaa tämä terä, muuten kipsi sahaa, sahaa pitkin kiskoja sitten vasaralla kopautat pois ne mikä jää kiinni kiskoon, sitten on helppoa vain vetää naulat tai ruuvata
Tiger sahaa tämä terä, muuten kipsi sahaa, sahaa pitkin kiskoja sitten vasaralla kopautat pois ne mikä jää kiinni kiskoon, sitten on helppoa vain vetää naulat tai ruuvata
Klikkaa tästä vastataksesi