Hei.

Minulla on kysymys Glesningista. Olen glesannut vintin CC300 Glesningilla. Gles on itsessään viisto, joten gleslaudat menevät toisiinsa.

Kysymys 1: Onko minun pakko vahvistaa näitä liitoksia, joissa gleslaudat menevät toisiinsa, jos ne sijaitsevat keskellä kattoristikon aukkoa?

Kysymys 2: Jos ne täytyy vahvistaa, riittääkö, että asetan sahatun Glesin olemassa olevan taakse ja ruuvaan sen kiinni siihen?

Kysymys 3 : Pitäisikö minun tehdä glesaus kokonaan uudelleen, jotta mikään Gles-liitos ei jää keskelle kattoristikon aukkoa?

Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Ystävällisin terveisin

Arne

Tarkoitatko viistetyillä, että ne ovat päistään pontatut? Eli että "läppä" sopii "uraan"

1: Kyllä, sinun täytyy luultavasti vahvistaa niitä, jos olet käyttänyt päistä pontattuja lautoja.

2: Sen pitäisi toimia. Mutta etkö purista silloin eristettä kasaan ja menetä eristysarvoa?

3: Ehkä voisit korvata liitetyt palat palalla, joka sopii kattotuolien väliin.

Mikael_L
Onko harvapanelsi päätypontattu, sen täytyy olla jokin syy, mielestäni :confused:

Ja ainoa syy, joka tulee mieleeni, on että se voidaan jatkaa missä tahansa ilman ylimääräisiä liittymiä ... :confused:

Mutta ei varmaankaan pitäisi olla kahta liitäntää vierekkäin samassa kattokannattimen osastossa.

En ole nähnyt päätypontattua harvaa kuitenkaan ...
Eikä ole aavistustakaan, miten ammattilaiset tekevät ... :o

laita laskki sen taakse, se riittää.

terv. snickar estwing

Hedinsilla on päätypontattu harva, 28x60.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.