Onko kukaan todella verrannut hintoja Virossa/Latviassa/Liettuassa/Puolassa/Saksassa?

Lähdemme parin viikon päästä, mutta tuntuuhan se vähän turhalta matkustaa kaikkien näiden maiden välillä etsimässä maata, jossa on edullisinta..... helpointa olisi, jos tietäisi etukäteen, missä maassa näistä on edullisinta KAKELOINTI / LAATAT / PARKETTI / KEITTIÖ / KODINKONEET.

Vai ovatko näiden maiden väliset hintaerot niin pieniä, että sillä ei ole väliä, mihin maahan matkustaa?

Jesca_j sanoi:
Onko todellakaan kukaan verrannut hintoja Virossa/Latviassa/Liettuassa/Puolassa/Saksassa?
Hei taas

En löydä linkkejä (uudelleenformatoitu tietokone :() mutta kun selailin puolalaisia verkkosivustoja, niillä oli materiaalia, joka oli keskimäärin 50 % halvempaa verrattuna Ruotsiin. Ja silloin olin surffannut Puolassa puolisen vuotta.
Kun päädyin siihen, tyydyin siihen enkä tarkastellut enempää, miten puolalaiset hinnat olivat verrattuna latvialaisiin, virolaisiin ja liettualaisiin. Saksa jäi melko nopeasti pois, koska he ilmeisesti ostavat melko paljon juuri Puolasta.

Ystäväni, Robert Rildmar, joka oli tulkkini, kun olin Puolassa, tulee muuten saamaan tänne pian vähän "maistiaisia/näytteitä" Puolasta. Ne, jotka ovat kiinnostuneita mahdollisista ostoksista Puolasta, voivat mennä hänen verkkosivulleen http://www.rildmar.se ja ottaa yhteyttä häneen.

Said

Tänään kävin ostamassa Balt-fraktaren!!
(VW-bussi malli -89) ;D

Joten viikon tai kahden päästä lähdetään itään päin Kapellskärin kautta Paldiskiin (Viro) mahdolliselle kiertomatkalle Latvian, Liettuan ja Puolan kautta, ellei joku onnistu löytämään hintavertailuja maiden välillä ennen sitä!

Jesca_j sanoi:
Tänään olen ollut ostamassa Balt-kuljetinta!!
(VW-bussi malli -89)  ;D

Joten yhden tai kahden viikon kuluttua suuntaamme itään Kapellskärin kautta Paldiskiin (Viro) mahdolliselle kiertomatkalle Latvian, Liettuan ja Puolan kautta, jos kukaan ei löydä hintavertailuja maiden välillä ennen sitä!
Tarkista mielellään www.wood-me.com ja etsi, mitä aiot ostaa, voit etsiä jokaista maata, löydät kaiken hirsimökeistä valmiisiin taloihin, koneisiin, kylpytynnyreihin jne.
Onnea matkaan ja lähetä minulle mielellään sähköpostia
Terveisin
Göthe

• Tykkään
Marccap
  • Laddar…
Puola on se, mikä houkuttelee meidän osaltamme (maantiede, tiedättehän...). Mutta miten ihmeessä sitä voisi puhua ihmisten kanssa Puolassa. Olisi käytännöllistä "valmistautua" hieman ennen matkaa ja ottaa yhteyksiä. Eikö kukaan omista puolalaista sukulaista, joka voisi myydä hieman konsulttipalveluja puhelinpuhelijana minulle.

Muuten voin ilmoittaa, että olen käynyt IKEAn Puolan verkkosivulla ja katsonut keittiöitä. Ne ovat noin 50 % halvempia, ja niiden pitäisi olla suunnilleen sama asia mielestäni.

Niille, jotka ovat kiinnostuneita ostamaan FRANKE keittiöaltaita, Puolan hinnat löytyvät osoitteesta www.franke.pl

Löysin nämä verkkosivut Virosta.

http://www.ehituseabc.ee/

http://www.puumarket.ee/ (raskaat rakennusmtrl)

Itse etsin kevytbetonia, ja niille, jotka tarvitsevat paljon, voi ostaa suoraan tehtaalta Virossa (niin kauan kuin kestää...).

-AU

Mikä tehdas sitten?!? Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta! Tarvitsen 280 m2 365-400mm, mieluiten pystysuoria elementtejä. Tiedätkö, onko heillä pystysuoria seinäelementtejä vai pelkkiä block?

Husbyggarn sanoi:
Asuin kaikki kuusi yötä [linkki] , haittapuoli oli, että se sijaitsi hieman kaupungin ulkopuolella, mutta edut ylittivät: 1) Välttää energiankulutusta löytääkseen uuden raikkaan paikan samanlaisella rahalla (130zl/yö) 2) Aidattu alue, jossa pysäköinti autolle ja perävaunulle!
Kiitos vinkistä! :D

Rakennusmies:

Katselitteko kodinkoneita? Mitä merkkejä oli tarjolla ja millä tasolla hinnat olivat?
Minkä lautankulun otitte ja mitä se maksoi?

MrMagic sanoi:
Mikä tehdas sitten ?!? Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta! Tarvitsee 280 m2 365-400mm, mieluiten pystyelementtejä. Tiedätkö onko heillä pystysuoria seinäelementtejä vai vain lohkoja?
Tehdas on nimeltään Aeroc

www.aeroc.ee

Heillä on vain "lohkoja", ei elementtejä (tietääkseni)

Lisätietoja voit saada Andreas Kalvikilta

andres.kalvik@aeroc.ee

-AU

Hei,

Ainoa ongelma ostamisessa Puolassa vaikuttaa olevan takuut. Puhuin Gorenje kanssa Puolassa ja he sanoivat, että olisi takuu, jota voi hyödyntää Ruotsissa, mutta sanoivat myös, että minun täytyy soittaa ja tarkistaa ruotsalaisen Gorenjen kanssa. Niin tein, ja he sanoivat, että takuu on voimassa vain maassa, jossa tuote on ostettu.
Mahtaisivatkohan he sanoa noin vain siksi, että haluaisivat myydä tuotteita Ruotsissa?
Onko joku, joka tietää enemmän takuista?

Kiitos ja mukavaa viikonloppua!
/N

Suuret brändit tarjoavat yleensä "maailmanlaajuisen takuun", ts. se on voimassa kaikissa maissa. Kuitenkin voi olla niin, että agentuuri tietyssä maassa ei toimi valmistajan omistaman yrityksen kautta, ja silloin he eivät selvästikään halua käsitellä "toisten" takuita.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.