Olen sisustamassa ullakkoa ja etsin edullisia karmilautoja ikkunoille ja oville. En ole käyttänyt jiirilistoja alakerrassa ja haluaisin samanlaista ylös. Byggmax veloittaa 179:- oven sivusta ja se tuntui vähän liialliselta!! Tietääkö joku, voiko ostaa pelkkiä yläkappaleita jostain, lakatuilla päillä? Tarvitsen apua! En hitto halua käyttää yli 300:- jokaiseen ikkunaan ja oveen!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.