Hei!

Olen suunnitteluvaiheessa rakentamassa väliseinää, jossa on kaksi IKEA paxia "sisäänrakennettuna". Olen vähän CADdaillut ja tämä on tulos, johon olen päässyt. Mainitsen myös, että minulla ei ole aiempaa kokemusta tällaisista projekteista ja tämä on ensimmäinen suurempi projektini talossa (olen iloinen amatööri). Joten haluan tarkistaa teiltä, mitä mieltä olette.

Mittauksia ei tietenkään tarvitse tarkistaa, ellette näe jotain aivan hullua. Lähinnä olen kiinnostunut rakennustekniikasta, olenko piirtänyt/ajatellut oikein ja mitä mieltä olette asiasta.

Erityisesti mietin piirustukseni oikeaa puolta, missä kisko sijaitsee seinässä. Laitetaanko koko 900OSB seinää vasten ja otetaan sitten 45CC sieltä reunasta sisäseinään päin? Ensimmäinen kisko oikealta on 2,25 cm siirtynyt ja sitten loput kiskot ovat 45CC toisesta kiskon paikasta.

Vielä yksi asia: 3000 mm vaatekaappi, miten tekisitte oikealle? Olen piirtänyt kolme kiskoa, joiden ajattelin että vaatekaappi voi nojata. Siihen jää 45 mm rako, riittääkö se, jotta voi avata IKEA PAX -oven ja samanaikaisesti vetää ulos laatikon? Minun täytyy pystyä avaamaan ovi yli 90 astetta, jos kulmassa on laatikoita.

Terveisin
Vildmark

• CAD-suunnitelma sisäseinästä, jossa kaksi IKEA PAX-kaappia. Mitat ja sijainnit esitetty. Projektin suunnitteluvaihe.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.