Onko kukaan tietoinen mistä Tukholmassa voisi ostaa edullista polttopuuta, tiedän että Bauhaus myy 4 säkkiä (en tiedä kuinka monta litraa) hintaan 100:-.

Tietääkö kukaan jotain hyvää paikkaa, mistä saisi paljon polttopuuta edullisesti? :)
 
Katso osoitteesta http://www.blocket.se ja etsi ved i sthm alueelta.
Näin eilen, että hinnat koivupuille olivat noin
400-500 kr m3 kuivattuna ja halkaistuna.
 
Hei

En haluaisi olla rasittava, mutta onko kyseessä kuutiometri pinottua halkoa (silloin hinta on hyvä) vai kaadettua halkoa (silloin se on noin 1,7 kertaa kalliimpaa)? Mielestäni on epäammattimaista ilmoittaa puuta m3:ssä mainitsematta, mitä m3 lajia tarkoitetaan.
 
Jos ei lue mitään, sen pitäisi olla pinottu, eli "äkta m3"
 
Mutta on useimmiten kaatanut...
 
Hei, mitä tarkoitetaan "stjälpt ved"? Onko se yhdessä kasassa sikin sokin?
 
yes, enimmäkseen ilmaa...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.