3 299 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
halpa materiaali remontissa?
Olen äskettäin ostanut talon 60-luvun alusta, joka tarvitsee laajaa remonttia. (emme ehkä täysin ymmärrä, mihin olemme ryhtyneet...)
Talo maksoi hieman enemmän kuin odotimme, joten haluamme kaikki vinkit, miten voimme selvitä edullisimmin remontista? Mitä mietimme, on mistä voi löytää edullisia -sisäovia, -kodinkoneita, -wc-posliinia, -kylpyamme (tavallinen), -ulko-ovi?
Olemme tietysti avoimia kaikille vinkeille, teiltä, jotka olette tehneet jotain vastaavaa!
Talo maksoi hieman enemmän kuin odotimme, joten haluamme kaikki vinkit, miten voimme selvitä edullisimmin remontista? Mitä mietimme, on mistä voi löytää edullisia -sisäovia, -kodinkoneita, -wc-posliinia, -kylpyamme (tavallinen), -ulko-ovi?
Olemme tietysti avoimia kaikille vinkeille, teiltä, jotka olette tehneet jotain vastaavaa!
Moderator
· Stockholm
· 57 810 viestiä
Osittain on olemassa käytettyjen markkinat, blocket jne. Myös täällä Byggahus-vinkkiosiossa on linkkejä käytettyihin.
Mutta edullisia uusia tuotteita löytää osittain alehinnoilla rakennusmarkkinoilta kuten Bauhaus Silvan jne. Edullista on myös netissä "www.skanskabyggvaror.se", erityisesti ovet, ikkunat ja terassiosat. www.sigro.se (VVS, wc kylpyhuonekalusteet), www.rinkabyror.se (VVS, kylpyhuonekalusteet jne).
Puutavara ja muut "puusepäntuotteet" ovat yleensä halvimpia byggmaxissa.
Kuten aina alhaisilla hinnoilla, on riski saada mitä maksaa, joten tietty tarkkaavaisuus laadun suhteen on tarpeen.
Mutta edullisia uusia tuotteita löytää osittain alehinnoilla rakennusmarkkinoilta kuten Bauhaus Silvan jne. Edullista on myös netissä "www.skanskabyggvaror.se", erityisesti ovet, ikkunat ja terassiosat. www.sigro.se (VVS, wc kylpyhuonekalusteet), www.rinkabyror.se (VVS, kylpyhuonekalusteet jne).
Puutavara ja muut "puusepäntuotteet" ovat yleensä halvimpia byggmaxissa.
Kuten aina alhaisilla hinnoilla, on riski saada mitä maksaa, joten tietty tarkkaavaisuus laadun suhteen on tarpeen.
http://www.byggigen.se/ Katso Liittyneet yritykset...
Voin suositella IKEA:a, jos haluat päästä halvalla keittiön kanssa.lindab sanoi:
Itse olen päässyt halvalla materiaalien kanssa olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Jos löydät jotakin halvalla ja tiedät tarvitsevasi sitä myöhemmin, osta se heti.
Minulla oli koko lava kaakeleita ja klinkkereitä autotallissa vuoden ajan ennen kuin tein kylpyhuoneeni.
Onnea
Klikkaa tästä vastataksesi