4 854 lukukertaa ·
6 vastausta
5k lukukertaa
6 vastausta
Halpa klinkkerit kellarikerrokselle
Olen aikeissa laatoittaa kellarikerrokseni lattiaa, joka on tällä hetkellä noin 76 neliömetriä. Onko joku, joka tietää, löytyykö halpaa klinkkeriä Gävlen/Stockholman alueella? Tiedän, että viime vuonna, kun tarkistin, löysin osan noin 50 kr/neliömetriltä, mutta nyt en tunnu löytävän alle 110 kr/neliömetriltä. Totta, se ei ole kovin kallista, mutta tuskin käytän tilaa siellä alhaalla, haluan vain siistiä lattian ja silloin klinkkeri on kätevin ratkaisu.
Yksinkertaiset mustat tai harmaat yksiväriset klinkkerit on se, mitä etsin. Pitäisi olla joku, joka on todella halpa tällaisten suhteen, mutta jonka olen jäänyt huomaamatta
Yksinkertaiset mustat tai harmaat yksiväriset klinkkerit on se, mitä etsin. Pitäisi olla joku, joka on todella halpa tällaisten suhteen, mutta jonka olen jäänyt huomaamatta
Halvin mitä heillä on nyt, on autotallilaatat hintaan 119kr/m2. Ajattelin yrittää löytää noin 50kr. Olen löytänyt yhden, mutta se oli tyyppiä terrcotta tai miten se nyt kirjoitetaankin.
Ajattelin siis valita mustan tai tummanharmaan.
Ajattelin siis valita mustan tai tummanharmaan.
Pääsethän heidän mainoslehtisiinsä, jotka ovat verkossa, ja yleensä siellä on aina jotain kaakelia ja klinkkeriä tarjouksessa. Juuri nyt heillä on jotain terrakottaa hintaan 49:- tai 39:- täyspalleteissa 80 neliömetriä, mutta halusitkin harmaata tai mustaa.
Se oli mennyt minulta täysin ohi. silloin voi pitää silmällä siellä. Hm 39kr/m2 oli todella hyvä hinta, erityisesti kun tarvitsen noin 76 - 80m2
Täytyy varmaan käydä siellä katsomassa joka tapauksessa.
Klikkaa tästä vastataksesi