472 lukukertaa ·
6 vastausta
472 lukukertaa
6 vastausta
Halonet kellarin katossa betonissa
Ovatko ne syntyneet näin lyhyessä ajassa niin kauan talon rakentamisen jälkeen, on jotain pielessä. Oletteko tehneet jotain toimenpiteitä talon runkoon, kaivaustöitä ulkopuolella?
Saattaa olla, että pylvään lähellä on aiemmin ollut pieni alkava halkeama, mutta halkeama näyttää levinneen noin metrin ajan 3 kuukauden aikana ehkä. Emme ole tehneet mitään kuivatus- tai muita ulkopuolisia töitä. Yläpuolella halkeamista on kuitenkin kylpyhuone, mutta ei tunnu siltä, että se johtuisi kosteudesta?
Ei, betoni ei halkeile kosteudesta. Tai no, se voi kyllä pakkasrapautua, mutta siitä ei ole kysymys tässä.
Tee tarkka kuntotarkastus koko perustuksen ja kellarin katon ym. osalta lisähalkeamien varalta.
Tee tarkka kuntotarkastus koko perustuksen ja kellarin katon ym. osalta lisähalkeamien varalta.
Okei, voiko olla niin, että halkeama on vain rappauksessa, eikä itse betonikatossa?
Näyttääkö siltä, että betonikatossa on rappauskerros?
Kyseessä on vuokra-asunto, joten olen nähnyt halkeaman vain kuvissa tällä hetkellä.
Näyttääkö siltä, että betonikatossa on rappauskerros?
Kyseessä on vuokra-asunto, joten olen nähnyt halkeaman vain kuvissa tällä hetkellä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Måla betonggolv i källare, ojämnt och med små sprickor
Golv -
Betoni-parveke halkeamilla
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Sprickor i betongen i källaren - dolt fel?
Golv -
lagningsbruk till småsprickor i betongplatta
Grund & Markarbeten -
Sprickor i lättbetongen under tapeten.
Färg, Måla & Tapetsera