Hei, toivottavasti joku siellä voi auttaa minua hieman pohdinnoissani!
Olemme hankkineet kellaritilan, jota aiomme siivota ja remontoida toimistoksi. Tilassa on maalatut betoniseinät ja klinkkerilattia. Seinät näyttävät hyviltä, lukuun ottamatta halkeamaa huoneen nurkassa ja kattoon kiinnittynyttä maalia, joka on irronnut toisessa huoneessa.
1: Haluamme tehdä karkeasiivouksen. Voiko lattiaa mopata tavallisesti lähellä seiniä pelkäämättä kosteusvaurioita? Ja MITEN valmistan/puhdistan seinän maalausta varten? Onko seinä puhdistettava? (Ajattelimme erityisesti maalata yhden harmaan seinän valkoiseksi ja korjata halkeamia)
2: Voinko käyttää kittiä halkeamien/epätasaisuuksien täyttämiseen ja sitten maalata päälle? Minkälaista kittiä minun pitäisi käyttää?
3: VOIKO eristettyjä putkia maalata? (Kuten kuvassa) Jos voi, tarvitaanko siihen erityistä maalia?
Olen erittäin kiitollinen vastauksista kysymyksiini ja myös muista vinkeistä ja nikseistä, joita teillä voi olla.
Tarkista, millä värillä seinät on maalattu tänään, ennen kuin ostat maalia. Kellariseiniä ei tulisi korjata tasoitteella, pieniin töihin soveltuu hyvin husfix. Harmaista putkista on vaikea saada siistin näköisiä maalattaessa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.