7 131 lukukertaa ·
34 vastausta
7k lukukertaa
34 vastausta
Harventaa 21x70 sijaan 28x70?
Kuten sanottu, ei ole ongelma ottaa 10 mm jalustasta.A amoreex sanoi:Niin sekin voi olla..
Luulen, että teen näin.
Ajattelen harventaa 21:n kanssa justuksen vastauksen mukaan.
Sitten toivon, että se onnistuu. Muuten katkaisen 1cm jalustasta hätäratkaisuna.
Ottaisitteko pois muovimaton, joka minulla on tänään pohjassa?
Se on liimattu lastulevyyn.. tuntuu siltä, että se voi vetää mukanaan palasia lastulevystä ja vain aiheuttaa enemmän työtä?
Että se on paljon työtä vain 3 mm:n vuoksi?
näyttää pitävän paikkansa käsikirjan mukaan.N nybyggarn3 sanoi:
Mutta kierteet voi katkaista, jos tarvitaan, mutta silloin häviää mahdollisuus säätää, koska se näyttää olevan kuin tähden muotoinen pää.
Minulla on hämärä muisto siitä, että olisin asentanut kaappeja shimeillä, mutta en ole varma. Tuntuu siltä, että se on ongelma, jonka ratkaiset, jos se tulee ajankohtaiseksi.
Kaikkitietävä
· Västra Götaland
· 11 966 viestiä
Jos et aio vetää sähköä, voit laittaa vaneria kattoon sen sijaan.
Mutta kuten joku mainitsi, voit sahata pohjan pois, se ei ole mikään kummallinen juttu. Minulla on samanlaiset vaatekomerossa, mutta ilman ovia. Tärkeintä on kuitenkin, että ovet on mahdollista avata.
Olen myös asentanut ne pystyasennossa, onnistuu hyvin jos on 2 henkilöä.
Mutta kuten joku mainitsi, voit sahata pohjan pois, se ei ole mikään kummallinen juttu. Minulla on samanlaiset vaatekomerossa, mutta ilman ovia. Tärkeintä on kuitenkin, että ovet on mahdollista avata.
Olen myös asentanut ne pystyasennossa, onnistuu hyvin jos on 2 henkilöä.
Aiotko asentaa harvat säätöruuveilla, jotta katto olisi suora vai onko se jo suora? Nykyinen katto on hieman vino ja silloin koko katto on sovitettava alimpaan pisteeseen.
Tai sitten ei välitä ja siitä tulee varmasti myös oikein hyvä.
Tai sitten ei välitä ja siitä tulee varmasti myös oikein hyvä.
sähköä ei vedetä tällä hetkellä. Mutta haluan silti, että se on auki, jotta mahdollisuus on olemassa.Johannes Carlsson sanoi:
Jos et aio vetää sähköä, voit laittaa vaneria kattoon sen sijaan?
Mutta kuten joku mainitsi, pohjan leikkuu on myös mahdollista, siinä ei ole mitään outoa. Minulla on samat vaatehuoneessa mutta ilman ovia. Tärkeintä on, että ovet voidaan avata.
Olen myös asentanut niitä seisten, se toimii hyvin, jos on kaksi henkilöä
Mutta vaneri maksaa noin 1300 kr...
Se voi olla vaihtoehto, jos justus uskoo sen riittävän eikä siitä tule liian raskasta.
Siinä tapauksessa se tarjoaisi huomattavasti paremman katon korkeuden, 238..
Viimeksi muokattu:
Aion mitata katon parista kohdasta, jotta tiedän varmasti.O OskarL sanoi:
Se voi olla vaihtoehto, ostin nimittäin jyrsimen 2 viikkoa sitten.Ymer sanoi:
Plastille tulee kuitenkin hieman jännitystä, mutta sen pitäisi onnistua...
sitten voi jyrsiä pois 7mm.. niin se onkin sama kuin 21mm.