Rasvinkel lasketaan aina 45 astetta alareunasta, luulen että sinun täytyy kaivaa jonkin verran saadaksesi sen kuten osiossasi on piirretty.
vaikka gabionit painavat tonnin, ne tarvitsevat hyvän alustan, kaiva esiin ja täytä kantavalla kerroksella, jonka tiivistät erissä, jotta et saa painumia tai että ne alkavat kallistua ulospäin, ainakin alimmainen niistä.
voit vahvistaa maata gabionin takana, joten se ei saisi niin suurta maanpainetta, en tiedä sen nimeä suomeksi, mutta englanniksi se on geogrid. Olen asentanut jonkin verran alueille, joissa on haastavat maaperäolosuhteet ja vähän tilaa 45 asteen kallistukseen. Se asetetaan kaivannon päälle ja vaakasuoraan rinteeseen noin 1 m korkeuserolla. Muistaakseni hinta on noin 60 kr / m2. Joten se maksaa jonkin verran.
Valitettavasti en osaa sanoa, mikä gabioni kestää sen maanpaineen, joka sinulla on. En löydä mitään, jolla laskea gabionien maanpainetta, ja kun voi olla erilaisia kiviainemääriä sekä kivityyppejä, niin vaikuttaa siltä, ettei häkkien toimittajat halua selittää.
Onko se sama kuin geonät?
Olen miettinyt sitä. Se tarkoittaisi jonkin verran kaivamista saadakseen sen paikalleen.
Helpoin olisi mitoittaa muuri oikein. Silloin välttyisin kaivamiselta ja voisin myös nähdä etuna sen, että massat jäävät paikoilleen, kuten ne ovat olleet 6 vuoden ajan. Oletan, että rinne, maa-aines on asettunut silloin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.