Olen äskettäin löytänyt nämä hieman uskomattomat levyt. Onko kukaan kokeillut/kuullut jotain niistä, ne vaikuttavat olevan liian hyviä ollakseen totta? Odotan hintatietoja, voivat olla tosi kalliita, mutta sen korvaa asennus ja aika, jonka säästää (luulisin:confused:)

hemsida: www.fibo-trespo.no

Mainitsen ensin, että minulla ei ole aavistustakaan tuotteesta, MUTTA kuulostaa oudolta...
Kuten olen ymmärtänyt säännöt membraaneista jne., niiden pitäisi tiivistyä loputtomasti ja vähän enemmän...
Miten sitten voi koota 2 levyä ja olla valmis... kuulostaa kummalliselta...
Norjalainen laki on ehkä lempeämpi... loppujen lopuksi se on kai mitä vakuutusyhtiösi sanoo...

Anders

Olen etsinyt foorumilta ja löytänyt lisää kirjoituksia tästä, ja ne on hyväksytty Ruotsissa! (muuten niitä ei pitäisi voida myydä?). Olen saanut vähän enemmän tietoa "bysågen"-nimisestä paikasta, jossa niitä myydään, hinta on noin 450 kr/neliömetri, eikä niitä voi asentaa kiviseinää vasten ilman rankoja/ilmarakoa. Se vaatii hieman enemmän työtä, mutta toisaalta saa tilaa sähköä/vettä varten (enemmän säästettyä aikaa verrattuna siihen, että pitäisi hakata ja muurata uudelleen!). Jos valitsen tämän (luulen, että valitsen), otan varman päälle ja käytän kalvoa myös suihkuosassa.
Vähän mietityttää, miten lattialiitos ratkaistaan, klinkkeri rungoilla?? Vinkkejä tästä otetaan kiitollisena vastaan.

Lars

Se on yksi niistä kysymyksistä, joihin kukaan ei näytä pystyvän vastaamaan. Ja yksi syy siihen, miksi minusta se ei vaikuta niin hyvältä tuotteelta. Kuka on ne hyväksynyt, mitä tarkoitat? Ainoa relevantti asia on, hyväksyykö vakuutusyhtiösi levyt, oletko puhunut heidän kanssaan, kuten Anders ehdotti?

Onko joku kokeillut asentaa näitä levyjä? Haluaisin tietää, miten asennus sujui ja kuinka "aidolta" kylpyhuone tuntui asennuksen jälkeen?

Olen myös utelias näistä levyistä. Onko kukaan vielä kokeillut niitä?

/VCE

Soitin Lidingön myyntitoimistolle ja sain tiedon, että oli hyväksyttyä ja täydellistä laittaa raakalauta näiden levyjen taakse tai vain kiinnikkeiden varaan. Lattian ja seinän yhdistäminen ei näytä kovin monimutkaiselta heidän rakennusohjeidensa mukaan, vesieristeet lattialla ja noin 25 cm ylös seinälle. Mielestäni se näyttää muuten erittäin luonnolliselta. Pohdin itsekin näiden käyttämistä, aion ensin tarkistaa vakuutusyhtiöltäni. CeB

Olen ollut yhteydessä heihin ja he vastaavat näin 4. marraskuuta

Hei

Voit ostaa näitä kaikista kaupoista, jotka ostavat rakennustarvikkeita.

Bauhaus Malmössa ja Löddeköpingessä on näyttelyitä.

Myös Coop Bygg Burlöv on siellä.

Lisäksi alueella on myös joitakin rakennuskauppiaita, joilla on näyttelyitä.

Tyypin hyväksynnän odotetaan saapuvan tällä tai ensi viikolla, soita jos haluat kysyä jotain muuta.

Terveisin Mikael Jacobsson

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.