6 428 lukukertaa ·
20 vastausta
6k lukukertaa
20 vastausta
Valetangot
Aion tehdä hieman peltitöitä, muun muassa pitäisi yhteenliittää pari tuulilaudan suojuksen otsalautaa harjalla yksinkertaisella saumalla (mielestäni se on tyylikkäintä) sekä taivuttaa useita ikkunapeltilistoja. Siksi ajattelin hankkia itselleni kohtuullisen saumapihdin.
1. Mikä sopii parhaiten tämänkaltaiseen kotikäyttöön: Suora, 45 asteen vai 90 asteen?
2. Onko olemassa edullista merkkiä. Voin ajatella laittavani 500-600 kr.
1. Mikä sopii parhaiten tämänkaltaiseen kotikäyttöön: Suora, 45 asteen vai 90 asteen?
2. Onko olemassa edullista merkkiä. Voin ajatella laittavani 500-600 kr.
Miksi pidät mieluummin 45 asteen kulmasta kuin suorasta? Onko helpompi työskennellä? Ja saako todella Stubain niillä rahoilla? Ne näyttävät olevan vielä muutaman sadan enemmän.
Anteeksi, että keskeytän keskustelun ja mahdollisen pahan mielen...
Mietin, kuinka huono tämä on (BT, 259:- 10 vuoden takuu-luokka):

Olin nimittäin aikeissa ostaa tällaisen tänään, kun näin tämän ketjun, ja pohdin, pitäisikö yrittää löytää Stubai täältä (Swedolilla ei ole varastossa). Luultavasti teen helpompia hommia kuin TS. (Enimmäkseen underbleck)
Mietin, kuinka huono tämä on (BT, 259:- 10 vuoden takuu-luokka):

Olin nimittäin aikeissa ostaa tällaisen tänään, kun näin tämän ketjun, ja pohdin, pitäisikö yrittää löytää Stubai täältä (Swedolilla ei ole varastossa). Luultavasti teen helpompia hommia kuin TS. (Enimmäkseen underbleck)
Viimeksi muokattu:
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 919 viestiä
Osta se, kokeile, palauta jos et ole tyytyväinen! Jos voi sanoa jotain Biltemasta, niin (ainakin niissä kaupoissa missä minä asioin) asioiden palauttaminen ei ole koskaan ongelma...Anders243 sanoi:
Anteeksi, että puutun keskusteluun ja mahdollisesti rienaan...
Kysyn, kuinka huono tämä on (BT, 259:- 10 vuoden takuu -luokka):
[bild]
Olin nimittäin ostamassa sellaista tänään, kun näin keskustelun, ja mietin, pitäisikö vaivautua etsimään Stubai täällä (Swedolilla ei ole varastossa). Aion luultavasti tehdä helpompia asioita kuin TS. (Enimmäkseen aluspellityksiä)
Yleisesti ottaen heidän "10-vuoden takuutuotteensa" ovat ihan ok, erityisesti työkalut joita ei käytetä 24/7...
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 398 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 398 viestiä
60mm 45° stubai on ainoa falstaan, joka seuraa minua aina töissäni, ja se muoto on se, jota suosittelen, vaikka olen vakuuttunut siitä, että olisit tyytyväinen myös hieman halvempaan.
90° on epämiellyttävä työskennellä, vaikka se joskus onkin hyvä olla mukana, ja leveämpi suora voi olla hyödyllinen pitkiin suoriin taitoksiin, mutta se on vähemmän monipuolinen.
90° on epämiellyttävä työskennellä, vaikka se joskus onkin hyvä olla mukana, ja leveämpi suora voi olla hyödyllinen pitkiin suoriin taitoksiin, mutta se on vähemmän monipuolinen.
Viimeksi muokattu:
Kiitos tiedosta! Hyvä vastaus.
ETC on halpaa kiinatavaraa. Työskentelin aiemmin rakennustavaratalossa ja se oli pohjasegmenttiä. Ei sen parempi kuin bilteman halvat ja biltema on todennäköisesti parempi käsittelemään vaihtoja.J Jesper Ronn sanoi:
Mitä mieltä olette Bessi/Erdi-pihdeistä? Verrattavissa Stubaihin vai huonompi laatu? En ole löytänyt Stubai-pihtejä 500-600 kr hintaluokassa, mutta Bessi/Erdi löytyy.T toolman77 sanoi:
Jäsen
· Västernorrland
· 12 010 viestiä
Joo, jos katsoo yllä olevaa, niin biltema-pihdit näyttävät ainakin mukavalta takomistyöltä. Ei yhtä karkeasti tehdyt kuin muut. Jos ei ole ammattilainen ja aikoo käyttää satunnaisesti, niin ne varmaan riittävät.