Hei,
etsin sitä, mitä kutsun "durklevyksi" tai "durkiritiläksi", ajattelen sellaista, joka on lattiaritilänä laitureilla, esim. suurten laivojen konehuoneessa. Tietääkö joku, mitä tarkoitan ja mistä sitä voi saada?

Terveisin
Göran

Hei.

Liukuestepelti, alumiinista, sekä ritilägrating uskon että useimmat rautakauppiaat voivat järjestää. Muuten voit kokeilla ottaa yhteyttä lähistöllä olevaan laivakauppiaaseen-

Henrik

Olen käynyt katsomassa durkplåt:ia. Sitä löytyy usein rakennusliikkeistä ja myös Clas Ohlsonilta, mutta yleensä vain melko pienissä ko'oissa. En ole kysynyt suurempia paloja.

Itse rakastan durkplåt:ia ja olen yrittänyt saada sen sisustuselementiksi uuteen taloon. Rohkein ideani oli laittaa durkplåt alumiinista keittiön sisäkatoksi. Uskon, että siitä tulisi tosi siistiä, mutta tyttöystäväni sanoo ehdottomasti ei. Pitää aloittaa jostain pienemmästä, jotta hän näkee kuinka tyylikästä se on.

/Hasse

Kokeile sisustusseppää tai levygrossistia. Erittäin tavallinen varastotuote, mutta katossa en ole varma, ehkä jos asut merivoimien taistelualuksessa 90, muuten ei.

Minun tapauksessani kyseessä on "luftig plåt" (lue galler), aion tehdä häkin polttopuille, ehkä jollakin on jokin muu idea, mietin armeringsnät mutta se on sekä ruma että hieman liian ilmava.

Se mitä luulen sinun etsivän, kutsutaan sträckplåt.

Laajennettu metalli löytyy pieninä ruutuina, kuten osassa bussipysäkeistä, isoihin ruutuihin.

KnockOnWood sanoi:
Sitä kutsutaan venytetyksi metalliksi. Googlaa se! Tex [linkki]

//KoW
Totta, nyt tiedän mitä kysyä.

Laajennettu metalliverkko eivät ne varmaan olekaan!
Käytetään kyllä, mutta hyvin vähäisessä määrin, esimerkiksi ilmanvaihtoritilöissä tai suodatinrungoissa!
Ei, minä kutsuisin niitä tavalliseksi liukuestelevyksi teräksestä tai alumiinista, maalattu tai puhdas!
Oletan, että alumiinin puhtaana pitäminen kattoon asennettuna voi olla hankalaa, pesu piasavalla, metal-brighter -liuottimella ja hyvä ilmanvaihto ei varmaan ole suosittua keittiössä:)
Toivottavasti kuitenkin löydät etsimäsi...
Mukavaa viikonloppua teille!

Ei, ei rei’itetty pelti! Venytetty pelti Käytetään esim. ajosiltoina autotrailereissa, lattioissa hissikorissa, bussipysäkkikatoksissa jne. Mitä tulee alumiiniseen turkkipeltiin, on saatavilla merivettä kestävä versio, jolla on korkea korroosiosuojaus merikäyttöön.

Viimeksi muokattu:
Fnularn sanoi:
Ei, ei venytetty metalli! Venytyspelti
OK, onko se yleisesti saatavilla peltisepillä? Kallista?

Jos tarkoitat tällaista. http://www.sjmab.se/res/Produktbilder/durkplat.jpg niin Bauhausissa on aika suuria paloja. Luulen, että ne olivat 1,5x1,5m tai jotain vastaavaa. Hinnasta minulla ei kuitenkaan ole aavistusta ja heidän hintansa eivät olekaan heidän verkkosivuillaan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.