6 663 lukukertaa ·
8 vastausta
7k lukukertaa
8 vastausta
Etsin ohuempia listoja - vinkkejä? (valmista "peilit" oviin)
Haluan jäljitellä liitteenä olevan kuvan ovea. Haluan tehdä näitä peilejä jollain listoilla, ei tarvitse olla puuta/masoniittia, voi olla myös muovia. Kaupassa olevat listat ovat hieman liian paksuja ja ulkonevat liikaa, idea miten voisin ratkaista sen? Ehkä voisi ajatella laatikon ulkopuolelta ja keksiä jotain muuta näppärää, johon on törmännyt ja joka voisi sopia? (Minulla on jo sileät ovet ja tarvitsen vain listat)
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 397 viestiä
Pitäisi onnistua saada listat höylättyä puutavaraliikkeessä, minun paikallinen beijer hoiti sen.
ullberg
Työkaluhullu
· Stockholm
· 3 996 viestiä
ullberg
Työkaluhullu
- Stockholm
- 3 996 viestiä
Mainitsit itse boardin (esim. masonite), tyypillinen paksuus on 3,2mm, voisikohan se olla jotain? vai mitä paksuutta oikeastaan haet?
Sitten pitää tietysti piilottaa boardin reunat, joissa saattaa näkyä takaosan rakenne, mutta sen pitäisi olla mahdollista.
/U
Sitten pitää tietysti piilottaa boardin reunat, joissa saattaa näkyä takaosan rakenne, mutta sen pitäisi olla mahdollista.
/U
Minulla on rajallisesti työkaluja ja tilaa, joten haluaisin mieluiten välttyä katkaisemiselta ja höyläämiseltä jokaisen palan kohdalla. Etsin listaa, joka on mahdollisimman "valmis". Jotain, mikä on nopeaa, vain katkaise, liimaa ja mahdollisesti maalaa. Ehkä voisi liimata 800 ikkunakaavinta
...olen aivan varma, että on olemassa jotain nokkelaa, mitä voi käyttää.
Mainostoimistot käyttävät PVC-Foam-levyjä http://www.gop.se/produkter/industri/pvc/pvc-foam/, jotka ovat saatavilla valkoisena mutta myös useissa muissa väreissä. Paksuus 1 mm:stä ylöspäin 20 mm:iin. Pitäisi toimia liimattuna ja sopivalla maalilla maalattuna.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Söker efter clips mellan Fönsterkarm/Aluprofil.
Fönster & Dörrar -
Söker tips på konstruktör för källarrenovering i stockholm norrort
Grund & Markarbeten -
Söker tvättställsblandare med riktig sidodusch för hela kroppen.
Badrum -
Söker snickare i Sthlm (installera dörrar, golvlister, trösklar, IKEA-kök
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Söker Fönsterlister för ytterligare ett glas
Fönster & Dörrar