Haluan jäljitellä liitteenä olevan kuvan ovea. Haluan tehdä näitä peilejä jollain listoilla, ei tarvitse olla puuta/masoniittia, voi olla myös muovia. Kaupassa olevat listat ovat hieman liian paksuja ja ulkonevat liikaa, idea miten voisin ratkaista sen? Ehkä voisi ajatella laatikon ulkopuolelta ja keksiä jotain muuta näppärää, johon on törmännyt ja joka voisi sopia? (Minulla on jo sileät ovet ja tarvitsen vain listat)

• Valkoinen ovi, jossa on neljä paneelia ja kapeat listat, näkyy sisätiloissa. Ovessa on yksinkertainen, moderni muotoilu.
Miksi et ostaisi sähköhöylää ja sitten höyläisit listat oikeaan paksuuteen?

• Tykkään
Wipp
  • Laddar…
Pitäisi onnistua saada listat höylättyä puutavaraliikkeessä, minun paikallinen beijer hoiti sen.

ullberg
Mainitsit itse boardin (esim. masonite), tyypillinen paksuus on 3,2mm, voisikohan se olla jotain? vai mitä paksuutta oikeastaan haet?

Sitten pitää tietysti piilottaa boardin reunat, joissa saattaa näkyä takaosan rakenne, mutta sen pitäisi olla mahdollista.

/U

Minulla on rajallisesti työkaluja ja tilaa, joten haluaisin mieluiten välttyä katkaisemiselta ja höyläämiseltä jokaisen palan kohdalla. Etsin listaa, joka on mahdollisimman "valmis". Jotain, mikä on nopeaa, vain katkaise, liimaa ja mahdollisesti maalaa. Ehkä voisi liimata 800 ikkunakaavinta :) ...olen aivan varma, että on olemassa jotain nokkelaa, mitä voi käyttää.

On olemassa MDF:tä ohuempina lajikkeina, jotka sopisivat tähän täydellisesti, uskon.

raveper sanoi:
On mdf-levyjä ohuempina lajeina, jotka sopisivat tähän täydellisesti, luulen.
Luuletko, että niitä on listoina vai ovatko ne levyjä? Googlasin paljon, mutta en nähnyt mitään.

Mainostoimistot käyttävät PVC-Foam-levyjä http://www.gop.se/produkter/industri/pvc/pvc-foam/, jotka ovat saatavilla valkoisena mutta myös useissa muissa väreissä. Paksuus 1 mm:stä ylöspäin 20 mm:iin. Pitäisi toimia liimattuna ja sopivalla maalilla maalattuna.

Riippuu vähän siitä, kuinka ohuita haluat. Mdf-listoja löytyy 6 mm ja siitä ylöspäin. Lentokonevaneri alkaa 0,4 mm ja siitä ylöspäin :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.