Käyttäisin kiinnitysmassaa, joka ei ole elastinen (se on pl400)
 
  • Tykkään
AlexKa1973
  • Laddar…
On olemassa paljon erilaisia liimoja.
Yksi tärkeimmistä kysymyksistä on, onko käyttö sisä- vai ulkotiloissa.
Ja onko tärkeää, että sauma on joustava vai voiko se olla täysin jäykkä?
 
  • Tykkään
AlexKa1973
  • Laddar…
Peter2400 Peter2400 sanoi:
On olemassa paljon erilaisia liimoja. Yksi tärkeimmistä kysymyksistä on, onko käyttö sisä- vai ulkotiloissa. Ja onko tärkeää, että sauma on joustava vai voiko se olla täysin jäykkä?
Hyvä pointti. Se on sisätiloissa, autotalli, jota lämmitetään talvella 15C:hen saakka. Sen on oltava jäykkä.
 
plåtrickard plåtrickard sanoi:
Käyttäisin kiinnitysmassaa, joka ei ole elastinen (se on pl400)
Onko sinulla ehdotuksia kiinnitysmassasta?
 

Paras vastaus

Casco xtremefix olisin valinnut
 
  • Tykkään
AlexKa1973
  • Laddar…
plåtrickard plåtrickard sanoi:
Casco xtremefix olisin valinnut
Unodin sanoa, että liimaan tulee pystysuoraa kuormitusta.
 
Loctite hysol 9466
 
  • Tykkään
AlexKa1973
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.