Meillä on vapaa-ajan asunto vuodelta 1979, jossa aiomme muuttaa eristetyn varasto-osan keittokomeroksi/makuuhuoneeksi.

Seinillä on lastulevyjä (1cm). Olen ajatellut uudistaa tilan kipsillä ja maalatuilla seinillä.

Miten minun pitäisi ajatella kipsin ja ruuvin kanssa;

  • Korjauskipsi 6mm vai 12.5mm?
  • Pitäisikö kipsi ruuvata koolauksiin vai voinko vain kiinnittää ne lastulevyihin kuten haluan?
  • Kipsiruuvit, pitäisikö minun yrittää löytää 22mm tai 20mm, jotta ne eivät mene lastulevyn läpi? Näyttää olevan vaikea löytää alle 30mm
 
Yksityisesti suosin stdgips 1/2" ja mielellään 1200leveitä levyjä, jotta saadaan vähän saumoja.
Renoveringsgips voisi mahdollisesti olla hyvä, jos et halua purkaa listoja, esimerkiksi NORGIPS 900levyjä, jotka ovat kevyitä ja käteviä sekä kuljettaa, kantaa sisään ja asentaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.