Aion mennä ostamaan ytong kevytbetonia kahden viikon sisällä, ja minulla tulee olemaan paljon tilaa jäljellä, joten tarvitsen vinkkejä siitä, mitä voisi olla kannattavaa ostaa. Minulla on noin 10t vapaata lastitilaa.

Anteeksi, mutta olen keskellä viemäröintiasennusta, joten minulla ei ole aikaa etsiä palstalta niin paljon.. :-[
 
Kyllä, eristys on halpaa. Noin 30 % Byggmaxin hintoja edullisempaa. (Muuten, se on myös sama merkki).

Muuten mielestäni sinun kannattaa ostaa kaakelit ja klinkkerit, koska ne ovat paljon halvempia kuin täällä kotona.
 
Kiitos, ;D kuulin, että jos ostat kakel ja klinker niin sinun pitäisi ostaa myös tarvittavat lisäaineet? Saumamassa kakel kiinnitys... teitkö sen? Sisäovet? Tiili/Betoni kattotiilet?
 
Meillä ei ollut enää tilaa jäljellä, kun olimme siellä viime kerralla, joten emme ostaneet fix ja fog, mutta otamme ne mukaan seuraavalla kerralla!

Sisäovet olivat Swedoor, mutta saimme ovet talon mukana, joten emme ostaneet niitä.

En tarkistanut kattotiiliä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.