Hei! Olen täydessä vauhdissa muuntamassa vanhaa tallia puutyöpajaksi 🤗 Kuten kuvasta näkyy, rakenteessa on vaakatasossa hirsiä ja niiden päällä pystysuoraa lautaa, ja lopuksi se on peltipinnoitettu. Olen lukenut hieman siitä, ettei hirttä kannata lisäeristää "sisäänpäin", koska lämpö jää asennusseinään ja hirsi itsessään kylmenee eli mukautuu ulkolämpötilaan?!? Onko tämän kanssa joku riski vai voinko vaan jatkaa? 🤟 Onko tyhmää lisätä eteisen höyrynsulku vai pitäisikö vain oikaista ja asentaa osb?
Terveisin// Mashen