Heräsin yöllä ja menin vessaan. Ei siinä mitään ihmeellistä. Mutta lopulta olin tyytymätön karmien asentoon, joten revin kaiken alas uudelleen. Ja koska tämä on neljäs kerta, kun teen sen, minun on tehtävä uusia reikiä... ostettava uudet karmit jne. Joten se voi olla hyvä tilaisuus yrittää vaimentaa pesukoneen ääntä vielä enemmän! Mutta miten minun pitäisi rakentaa? Parasta olisi ehkä rakentaa seinä, jossa koolaukset kiinnitetään lattiaan ja kattoon eikä olemassa olevaan, jotta tärinä ei leviäisi? Maksimissaan haluan rakentaa ulospäin 5-10 cm... jottei keittiöön olisi liian ahdas kulkea. Ehkä minun olisi parempi palkata kirvesmies... mutta haluan tehdä vähän itse, jotta opin. Joten otan sen "oppimiskustannuksena". Tosin alan väsyä siihen, ettei mikään valmistu, joten otan mielelläni vastaan vinkkejä hyvistä kirvesmiehistä Göteborgin alueella, jotka ovat joustavia. Paljon projekteja asunnossa, jotka on saatava valmiiksi... kyllästynyt jahtaamaan rakennusmiehiä, jotka eivät tule, vaikka ovat luvanneet. Ehkä jopa joku ihmisrakas, joka käy tällä foorumilla ja on kiinnostunut!

http://img413.imageshack.us/i/foto003l.jpg/

En usko, että kuvan seinäpalan äänieristäminen antaa erityisen paljon äänieristystä - ongelma on, että ovi on siinä ja miten ikinä teetkin, niin ääni pääsee ulos, ellet asenna erityisovea - ja ongelma siinä on, että nämä ovat yleensä täysin tiiviitä ja on toivottavaa, että ovenraot vetävät kohti WC-tiloja ilmanvaihdon vuoksi.

Yleisin tapa vaimentaa ääntä edullisesti on laittaa kaksinkertainen kipsilevy, jossa käytetään runsaasti saumausainetta alimmassa kerroksessa. Tämä toimi erittäin hyvin lastenhusten huoneessa, jonka remontoisin.

Jos seinä tärisee, yrittäisin jäykistää sitä, koputa hieman seinään ja katso, täriseekö ja missä - jos se tapahtuu ylä- ja alareunassa, se ei ole kovin hyvä - mutta jos se on keskellä koolinkien välillä, voit vain lisätä vähän enemmän kipsilevyä, niin sen pitäisi ratkaista asian. Koska kyseessä on seinä märkätilaa vasten, selvitä mihin kohtaan koolaukset menevät ja varmista, ettet ruuvaa vesiputkiin tai sähköjohtoihin. Helpoin tapa on ehkä purkaa olemassa oleva verhous, jos se on levyjä, jotta voidaan varmistua siitä, ettei tehdä virheitä - silloin voit myös lisätä koolauksia ja seinää, jos jäykistämistä tarvitaan.

Mutta kuten sanottu, ole varovainen, ettet vahingoita mitään - ajattele myös, että kylpyhuoneessa pitäisi olla vedeneristyskerros - tätä ei saa missään tapauksessa rikkoa, joten käytä oikeanlaisia ruuveja ja oikeanlaisia levyjä.

Romutan sen suunnitelman. Tiivis ovi ei ole hyvä. Kuten sanot...ei ole hyvä ilmanvaihdolle. Joten ei ole väliä, kuinka paksu seinä tehdään. Ovi päästää ääntä joka tapauksessa. Kiitos vastauksesta!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.