Hei! Asensin pienen Elfa-järjestelmän, joka koostuu kahdesta kiskosta. Sitten siihen tulee kaksi 70 cm pitkää hyllytasoa ja kirjoituspöytälevy.

Kun ruuvasin viimeistä ruuvia, huomasin, että kisko ulkonee hieman seinästä, koska seinä on epätasainen. Joten ruuvi ei kiinnity kunnolla. Lisäksi juuri se reikä oli vähän liian iso, joten käytin PL400:aa, joten ruuvi ja tulppa liikkuvat. Mitä minun pitäisi nyt tehdä? Jättää se vain olemaan ja olettaa, että jäljellä olevat viisi ruuvia ja tulppa pitävät vai korjata jotenkin viimeinen reikä?

• Seinään asennettu Elfa-hyllyn kisko, joka on hieman irti seinästä epätasaisuuden vuoksi. Kiinnitys ei ole tiukka viimeisen ruuvin kohdalla.
BirgitS
Millainen seinärakenne tämä on?

• Tykkään
jonasnjonasn
  • Laddar…
Kevytbetoni!

Onko sinulla 5 ruuvia/tulppaa jokaisessa kiskossa? Mikä on ruuvien koko?

• Tykkään
jonasnjonasn
  • Laddar…
Kolme kussakin kiskossa. Joten yhteensä kuusi, mutta yksi ei istu kovin hyvin.

Halkaisija: 5,5 mm
Pituus: 64 mm

Ei saisi olla mitään kovin raskasta ylimmillä hyllyillä. Hyllyt 70 leveitä.

Aseta etäisyys joka ottaa välin ja katso saatko ruuvin kiristymään jonkin verran.

• Tykkään
Thomas_Blekinge ja 1 muu
  • Laddar…
Ludde Jakobsson Ludde Jakobsson sanoi:
Aseta etäisyys, joka vie tilan ja katso, saatko ruuvin kiristymään.
Hyvä idea. Ehkä puupala toimii?
Tai sitten minun täytyy löytää isompi proppu ja ruuvi ja katsoa, auttaako se.
Mutta ehkä kaikki pysyy paikoillaan joka tapauksessa. Tuntuu siltä, että kiskot pysyvät.

J jonasnjonasn sanoi:
Hyvä idea. Ehkä puukappale toimii?
Tai sitten minun täytyy löytää vahvempi tulppa ja ruuvi ja katsoa, auttaako se.
Vaikka kaikki voi kantaa hyvin joka tapauksessa. Tuntuu siltä, että kiskot ovat kiinni.
Tekisin varmaan molemmat. Sitten on kevytbetoniruuvi, jotka toimivat yleensä erittäin hyvin. Nämä ruuvataan sisään ilman tulppaa. Poraa ohjausreikä ja sitten ruuvataan ruuvi sisään ilman tulppaa. Sinun täytyy kokeilla vähän.

Ludde Jakobsson Ludde Jakobsson sanoi:
Tekisin varmaan molemmat. Sitten on kevytbetoniruuvit, jotka yleensä toimivat erittäin hyvin. Nämä ruuvataan ilman plugia. Porataan ohjausreikä ja sitten ruuvataan ruuvi ilman plugia. Sinun täytyy kokeilla vähän itse.
Ah kiitos. Harkitsen myös joitain ankarmassa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.