Olen veneessä ja olen tehnyt aukkoja hyllyille 12 mm vanerilevyyn. Ajattelin laittaa pyöreän kumi/muovilistan aukkojen ympärille, mutta tulen hulluksi, koska en löydä mitään, joka tarttuisi yli 12 mm. Löydän vain tavallisia kumilistoja, jotka tarttuvat enintään noin 5 mm. Olen löytänyt yhden, joka tarttuu jopa 9 mm eräältä yritykseltä, mutta se ei riitä. Mielestäni sellaisia pitäisi olla, mutta en löydä niitä. Olen etsinyt Googlessa, tarkistanut venevarustefirmoilta sekä Kuntzelta www.kuntze.se, mutta kenelläkään ei ole. Onko jollakin vinkkiä mistä sellaisia voisi löytyä? Olen ladannut kuvan, toivottavasti se toimi.
Fredrik.

• Puulevy, jossa on suorakulmaisia aukkoja, kiinnitetty ruuveilla; vieressä näkyy punainen esine ja tummia aukkoja.
Rakennusmuovi käytti aikoinaan listoja pitkässä ja leveässä, he ovat nykyään nimeltään seasea, ja ehkä ovat kaventaneet valikoimaansa, mistä minä tiedän. Mutta he, tai hjertmans, tai viking yachting, tai erlandsons brygga tai benn's mast. Jossain siellä sinun pitäisi kuitenkin onnistua, mielestäni.

Kyllä vain, osuma ensimmäisellä yrityksellä, tässä on yksi hjertmansilla, joka sopii 12mm tarkalleen.

http://www.hjertmans.se/webshop/framesets/siteframe.asp?rubnr=429&artname=List,%20relingslist{PRIS}&sok=gummilist

Miten sinä voisit missata sen? ;)

Viimeksi muokattu:
Olen itse asiassa katsonut venevarustekatalogeja. Sen mitä löysit on relingslist, se on suurempi eikä sitä voi taivuttaa yhtä tiukasti. Olen etsimässä pehmeää sisustuslistaa. Mutta kiitos silti mielenkiinnosta.
Fredrik

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.