P
Hei!
Olen parhaillaan kunnostamassa teleskooppitaloa vuodelta 1969. Eksenterilukot, jotka pitävät liukuosat paikoillaan, puuttuvat ja yritän löytää jotain, mikä voisi sopia. Muuten olen yleisesti kiinnostunut ottamaan yhteyttä johonkuhun, jolla on kokemusta tästä kokoon taittuvasta alumiinitalosta.. Mittatikkua käytetään teleskooppitalon liukuoven osien kokoon, metalli- ja ruuvikiinnikkeet näkyvissä. Mitta näyttää teleskooppitalon osan korkeuden; puuttuvia kiinnityksiä etsitään kunnostukseen. Mies säätää teleskooppitalon rakenteita, kuvassa näkyy korjaustyökalut ja osa seinästä. Rakennuspaneeli, jossa näkyy metallinen kiinnityslaatta ja senttimetriasteikolla varustettu mittanauha. Taustalla vihertävä metallipinta. Mittatikkua käytetään teleskooppitalon liukuoven osien kokoon, metalli- ja ruuvikiinnikkeet näkyvissä. Mitta näyttää teleskooppitalon osan korkeuden; puuttuvia kiinnityksiä etsitään kunnostukseen. Mies säätää teleskooppitalon rakenteita, kuvassa näkyy korjaustyökalut ja osa seinästä. Rakennuspaneeli, jossa näkyy metallinen kiinnityslaatta ja senttimetriasteikolla varustettu mittanauha. Taustalla vihertävä metallipinta.
Kiitos etukäteen! Per

P
Kiitos vinkistä! Näin voi ehdottomasti tehdä, mutta toivon edelleen löytäväni jotain, joka sopii alkuperäisiin kiinnikkeisiin.

S Snickarkirre sanoi:
Hei! Etkö voi porata pois vanhoja niittejä ja asentaa uudet? Tyyliin tällaista?

[linkki]

Muussa tapauksessa ehkä voit porata irti itse lukituskoukun tai miksikä sitä kutsuisi ja sitten niitata sen vanhoihin kiinnikkeisiin tai käyttää pulttia ja mutteria?

P
Tässä näkyy ehkä paremmin..

13th Marine 13th Marine sanoi:
Vaikea antaa ehdotuksia, kun ei näe, miltä alempi kiinnitys näyttää kokonaisuudessaan, se onhan piilossa.

Wibergerillä saattaa olla jokin, joka toimii?
[linkki]

• Vaaleanharmaan metallilokeron ruostunut sarana ja kiinnityskohta, jossa näkyy ruuveja ja hieman likaa.
  • Tykkään
13th Marine
  • Laddar…
Kyllä, varmasti paras ratkaisu on säilyttää vanha kiinnitys, mutta tarkoitin, että ehkä voisit irrottaa lukon sangan uudesta lukosta ja sitten pultata/niitata sangan vanhaan kiinnitykseen.

• Tykkään
Pirahya2
  • Laddar…
Hei!

Minulla on samanlainen teleskooppitalo kuin kesämökki.

• Tykkään
Pirahya2
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.