Olen rakentamassa Lundqvistsin attefall-taloa. Valitettavasti en ole saanut niin yksityiskohtaisia ohjeita tai piirustuksia, joten joudun hieman googlaamaan ja arvailemaan matkan varrella. Nyt olen kuitenkin törmännyt ongelmiin.
Olen eristänyt sisäseinät ohjeiden mukaan ja aion eristää myös päätykolmion (aion pitää sen auki harjaan asti). Mietin kuitenkin muutamia vaiheita eteenpäin. Kun olen muovittanut, asennetaan vaakasuorat koolaukset asennuskerrokselle. Mutta minulla ei ole pystykoolausta kulmassa. Pitäisikö koolausten vain "roikkua" kulmiin ja kiinnittää toisiinsa? Ei tunnu ihan varmalta. Vielä pahemmaksi tulee siinä, missä katto kohtaa päätykolmion. Siinä en voi mitenkään käsittää, miten koolaukset tai levyt pitäisi kiinnittää. Apuva!
 
  • Attefallitalon katon ja seinän eristys.

Paras vastaus

Riittää, että skråruuvaat koolaukset kulmassa, oletan, että ne ovat 45x45? Katon yläpuolella ruuvaat paikalleen koolauksen kuin "uusi" kattotuoli seinäkoolaustesi päälle samalle tasolle kuin muut kattotuolit.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.