25 936 lukukertaa ·
99 vastausta
26k lukukertaa
99 vastausta
Ehdotuksia nykyisen muuratun Lecaseinän murtovahvistamiseen?
- Tilanne
- Keskustelu on suljettu.
Haha...joo olen jo päättänyt tehdä tämän. Sinulla on paljon hyviä ideoita, joista pidänE EI30-SaC sanoi:Sähköinen lukkorauta sähköisellä kulkutunnuksella, jonka säilytät pienessä taulussa vieressä. Tunnistin voi piilottaa tapetin alle. Ei tarvitse painiketta, voit asentaa suuren peilin koko oven päälle. Varmista vain, että valitset riittävän suuren kehyksen, josta saa otteen oven avaamiseksi. Sisäpuolella sinulla on normaali painike. Kuitenkin karmin koristaminen epäonnistuu. Sinun täytyy yksinkertaisesti ruiskuttaa sopivaa massaa koko rakoon, joka sitten peittyy peilillä.
Tässä voin auttavasti tarjota yllä mainitun oven, jos haluat siirtyä fantasiasta toteutukseen![]()
Mietin mikä on parasta, piilotettu ilman koristetta vai käyttää koristeita.
No ei, en usko niin. Mikä vika on parantaa turvallisuutta ja olla valmistautunut siltä varalta, että jotain tapahtuu? Miksi ihmisillä on hälytyksiä? Otan vain askeleen pidemmälle.Scouten sanoi:
Kuten aiemmin kirjoitin;
"Ei ole niin, että meillä olisi uhkakuvaa meitä vastaan, pikemminkin voi olla hieman lisääntynyt riski joutua alttiiksi, mutta ennen kaikkea siksi, että pidän tekniikasta, hieman erilaisista asioista ja ennen kaikkea pidän valmistautumisesta".
Sinulla on pointti mobiiliverkon kanssa. Mitä tulee tainnutuskaasuun jne., seinissä ei ole läpivientejä. Minulla on ratkaisu raittiiseen ilmaan, mutta en usko, että se on todellinen ongelma. En aio istua siellä useita tunteja suoraan. Kuten sanot, matala todennäköisyys.O olofh sanoi:
Totta kai, mutta kyse on ajallisen edun saamisesta.H hempularen sanoi:
Ei, juuri niin, veikkaan että jos jotain tapahtuu, se on lähiögengi tai muuta irrallista väkeä. Ei erikoistuneita taidevarkaita.H hempularen sanoi:Mutta siinä tapauksessa kyse on sadasta kilosta kultaa kotona tai suuresta Picasso-kokoelmastasi alkuperäisinä. Ryöstäjätyyppi, joka hyökkää tavalliseen perheeseen, ei halua viipyä montaa sekuntia ilman täyttä hallintaa siitä, mitä teet. He eivät voi tietää, onko poliisi paikalla tänään yhden vai 20 minuutin kuluessa.
Hyvä, mutta ei tarpeeksi. Jos minulla on yksinkertainen ja halpa tapa suojella perhettäni ryöstöltä turvahuoneen avulla, se on hyvä ratkaisu.H hempularen sanoi:
Olen varma, että useimmat ryöstön kohteeksi joutuneet ovat ajatelleet, ettei se koskaan tapahdu minulle.
Mutta hyvänen aika. Sinullahan ei ole aavistustakaan kuka minä olen, missä asun tai mikä on taustani, olemmeko kokeneet jotain tai tunteneet lähipiirissämme. Mutta ennen kaikkea et ole ilmeisesti lukenut ketjua, koska olen kirjoittanut miksi teen tätä... huoh.T Thomas_Blekinge sanoi:
Koskee muita hassuja täällä, jotka ilmeisesti eivät voi vastata ketjun kysymykseen, mutta joilla on niin paljon vapaa-aikaa kommentoida turhuuksia.
Olen saanut haluamani vastaukset koskien muurattua seinää. Nyt voimme lopettaa tämän ketjun.
Mutta mieti myös muita tilanteita. Esimerkiksi voi olla mahdollista, että lapset leikkivät siellä ja sattumalta lukitsevat itsensä sisään. Sitten on tyypillisesti huonoa, että ovessa on turvallisuusmekanismi, joka avataan vain yhdeltä puolelta. Ehkä voit pitää koodilukon ulkopuolella? Näppäimistö piilotettuna ja ei suoraan oven vieressä.T Trulli sanoi:Haha...kyllä, olen jo päättänyt tehdä tämän. Sinulla on paljon hyviä ideoita, joista pidänEn ajatellut ollenkaan käyttää painikkeita. Ovi on aina "avoinna" mutta vedetty kiinni. Lukita tuo sisäpuolelta oli ajatus. On tärkeää päästä nopeasti sisään.
Mietin, mikä olisi paras, piilotettu ilman listaa tai käyttää listaa.
En nyt tiedä, mikä uhkakuva sinulla on, mutta koko tilanne tuntuu hyvin epätodennäköiseltä. Uskon, että pääset pitkälle olemassa olevalla leca-seinälläsi yhdessä sen kanssa, että huoneesta voit käynnistää kovaäänisen hälytyssireenin talossa ja talon ulkopuolella. Sitten murtovarkaat eivät tunne oloaan mukavaksi jäädäkseen hakkaamaan seinän läpi. Sinullahan on naapureita, jotka voivat reagoida sireeniin?
Muuraa armeringsnät seinään, sen pitäisi haitata sisään pyrkijää. Pidä laatikko, jossa on muutama kaasunaamari, jos he yrittävät savustaa sinua ulos. Vedä internetkaapeli sekä tietokone, jos heillä on lähetyshäiritsimiä, voit silti soittaa puheluja. Jos joku yllättäen pääsee sisään, tarvitset yllätyselementin, supertehokkaan valonheittimen kohdistettuna oveen, varsijousi valmiina jne. Sireenit ja vilkkuvat varoitusvalot huoneesta painikkeella ohjattuna. Kysymys kuuluu, ehdittekö kaikki suojaan jos vanhalla maastoautolla murtaudutaan portista keskellä yötä, ja 5 henkilöä hyppää ulos heittäen kiviä ikkunaa kohti ja kiipeää sisään?T Trulli sanoi:Mutta voi hyvänen aika. Et tiedä kuka olen, missä asun tai taustani, ovatko meille tapahtuneet mitään tai onko meillä tuttavia lähellämme. Mutta ennen kaikkea et selvästikään ole lukenut ketjua, koska olen kirjoittanut miksi teen tätä... huoh. Koskee myös muita hauskuuttajia täällä, jotka ilmeisesti eivät osaa vastata ketjun kysymykseen, mutta joilla on niin paljon vapaa-aikaa kommentoida kaikenlaista hölynpölyä.
Olen saanut vastaukset, joita halusin koskien muurattua seinää. Nyt voimme lopettaa tämän ketjun.
Revinkoin useita lecaväliseiniä sisätiloissa muutama kuukausi sitten. Ne, joilla oli tila takana, oli täysin revitty muutamassa minuutissa moukarilla. Se, joka oli muurattu tiiviisti tuplatiiliseinää vasten, kesti kauemmin mutta oli täysin revitty ehkä 20 minuutissa.
Voisiko rakentaa valumuotin seinien ulkopuolelle ja valaa 100 mm betonia? Porata muutamia kierreankkureita lecan läpi, jotka valetaan uuteen levyyn, ja raudoittaa kunnolla, jotta se saa hyvän kiinnityksen olemassa olevaan seinään. Sitten tunkeutujien on tuotava mukanaan kunnon poravasara tai saha päästäkseen sisään. Jos kiinnität ovikarmin hyvillä Hilti-betoniruuveilla ja pakkeloit raon kunnon betonimassalla (tai asetat muotin ja valat raon), olet varmasti turvassa sisällä.
Voisiko rakentaa valumuotin seinien ulkopuolelle ja valaa 100 mm betonia? Porata muutamia kierreankkureita lecan läpi, jotka valetaan uuteen levyyn, ja raudoittaa kunnolla, jotta se saa hyvän kiinnityksen olemassa olevaan seinään. Sitten tunkeutujien on tuotava mukanaan kunnon poravasara tai saha päästäkseen sisään. Jos kiinnität ovikarmin hyvillä Hilti-betoniruuveilla ja pakkeloit raon kunnon betonimassalla (tai asetat muotin ja valat raon), olet varmasti turvassa sisällä.