Harmaa metallivahvike, kiinnitetty puupilariin kahdella ruuvilla, ympärillä ruohoa ja lehtiä.
Onko kenelläkään tietoa, mistä tällaisia vahvistuksia saa?

Hae plintjärn

• Tykkään
Claes Sörmland ja 1 muu
  • Laddar…
Matti_75 Matti_75 sanoi:
Hae "plintjärn"
Ts kysyy vahvikkeista. Hae "armeringsjärn".:rofl:

Anteeksi. En voinut vastustaa.

Krille-72 Krille-72 sanoi:
Ts kysyy vahvikkeesta. Hae armeringsjärn.:rofl:

Anteeksi. En voinut vastustaa
Armeringsjärn ja littana teräs yhdessä

C Claes1969 sanoi:
Armeringsjärn och plattjärn ihop
Aivan. Se ei yleensä ole tavallinen ratkaisu, että ne ovat naimisissa. Mutta kaikki tavat ovat hyviä paitsi huonot.

• Tykkään
Claes1969
  • Laddar…
prototypen prototypen sanoi:
Plintjärnen kuvassa, niin se yleensä näyttää, kun tekee rautaa itse.
Jos ostetaan valmiina, se näyttää tältä
[linkki]

Protte
Puinen tolppa kiinnitettynä betonialustaan metallilevyllä, ympärillä ruohoa ja rikkaruohoja. Betoniin on muodostunut halkeamia.
Haluan vahvistaa nämä poraamalla betoniin. Ja laittaa kiinnitysmassaa reikään. Silloin on hyvä käyttää pyöreää raudoitusrauta

sitten ei muuta kuin ottaa esiin hitsi ja polttaa yhteen lattarauta ja harjateräs.
Mutta tuo betoni näyttää halkeilleelta.

Protte

prototypen prototypen sanoi:
silloin pitää vain ottaa esiin hitsauskone ja polttaa yhteen litteä rauta ja raudoitusrauta.
Mutta tuo betoni näyttää halkeilleelta.

Protte
Tiedän, mutta minulla on vielä 15 paikkaa.

C Claes1969 sanoi:
[kuva]
Haluan vahvistaa nämä poraamalla betoniin. Ja laittaa kiinnitysainetta reikään. Silloin on hyvä käyttää ympyräprofiilista terästä
:surprised: Tuossa kuvassa näkyy, että betonin poraaminen on riskialtista...

Krille-72 Krille-72 sanoi:
:surprised: Tuo kuva osoittaa, että betonin poraaminen on vaarallista...
On vielä 15 porattavana. Voin varmaan porata joko oikealle tai vasemmallekin. Ankarmassa voi varmasti tehdä ihmeitä myös.

Mitä tulee vahvistaa? Ovatko olemassa olevat stolpsko:t liian heikot vai eivätkö ne ole kiinni betonissa? Jos kyse on jälkimmäisestä, niin vähän ankarmassa:a ei luultavasti auta, vaan peruspilarit täytyy tehdä uudelleen.

J
C Claes1969 sanoi:
On 15 jäljellä porattavaa. Voin luultavasti porata joko oikealle tai vasemmallekin. Ankarmassa voi varmasti tehdä ihmeitä myös
Luulen, että on vaikeaa saada aikaan pystysuora porausreikä. Jos poraaminen tapahtuu pienimmässäkään kulmassa ulospäin, raudoitustanko osoittaa ulospäin aiheuttaen väljyyttä.

useless useless sanoi:
Vad är det som ska förstärkas? Är befintliga stolpskor för klena eller sitter dom inte fast i betongen? Om det är det senare så hjälper nog inte lite ankarmassa, utan plintarna måste göras om.[/QUOTE
Det sitter en sån stolpsko på var sida om stolpen. Stormen som var förra våren gjorde att svetsen som är mellan vinkeln och armeringen gick av. De som byggde planket tänkte fel

J Jocke Best sanoi:
Luulen, että on vaikea saada pystysuoraa porattua reikää. Jos saat pienimmänkin kulman ulospäin, niin harjateräs osoittaa ulospäin aiheuttaen väljyyttä.
Hyvin ajateltu

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.