Hei!

Rakennukseni katto on betonilaatasta tehty palkisto, joka on hyvä eristämään yläkerran naapureiden puhetta ja musiikkia, mutta kolahdukset, askeleet ja raapimisäänet kuuluvat, kun huonekaluja siirretään.

Suunnitelmani on yrittää vähentää tämän tyyppistä melua niin paljon kuin mahdollista.

Ensimmäisenä askeleena ajattelin ruiskuttaa akustisesti tiivistävä tiivistemassa betonilaattojen saumakohtiin sekä kaikkiin muihin pieniin aukkoihin.

Katto on kuitenkin erittäin suuri (noin 250 m2), joten siihen todennäköisesti kuluu valtavat määrät tiivistysainetta.

Siksi mietin, pärjääkö edullisella geneerisellä lateksitiivistemassalla (15kr/300ml), vai pitäisikö panostaa kalliimpaan Sikacryl 105:een (35kr/300ml), vai tarvitseeko jotain vielä kalliimpaa?

Olisin hyvin kiitollinen vinkeistä!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.