Olemme olleet yhteydessä rakennusmestariin, joka puhuu lämpimästi dorocellista. Bonuksena on, että ThermoTech, joka tekee lattialämmitystä, on saman omistajan.

Olisi mielenkiintoista tietää, kuka perusjätkä puhuu lämpimästi Dorocellista. Tunnen erään, joka tekee niin, enkä voi suositella hänen työtään, kun hän työskentelee LECA:lla ainakaan. En tiedä, tuleeko siitä parempaa, kun hän pääsee työstämään LEGO-paloillaan. Olen kuullut sekä positiivista että negatiivista solumuovista rakennetuista perustuksista. Yksi kysymys, jota mietin, on miten betonin tulisi kuivua. Se on muovin estämä sivuilta ja ylhäältä tiivistetty. Yksinkertaisesti kysymysmerkki. Näiden perustusten painajainen on se, jos elementit eristyvät ja betoni valuu välistä ulos. Paljon piikkausta on tiedossa... Samalla minulla on naapuri, joka on rakentanut talonsa tällä perustuksella. Hän vaikuttaa tyytyväiseltä. Etsi tietoa ja vakuuta itsesi. Monet lähteet ovat aina parhaita. Onnea!!

Tarkoitin seinän kuivumista, kun rakennetaan Dorocell-seinäelementeillä, koska silloin betoni on päällystetty muovilla molemmilta puolilta. Sokkeleristys, jota tarkoitin, oli se, jonka asetat kellariseinäsi päälle ja sitten rakennat puutalon sen päälle. Pahoittelen, jos olin epäselvä. Kuten minä sen näen, betoni on päällystetty seinässä muovilla kolmella neljästä sivusta. Minne kosteus menee?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.