965 lukukertaa ·
4 vastausta
965 lukukertaa
4 vastausta
Diffuusiosulku, rivitalo, seinä naapuriin
Diffuusiokalvo tarvitaan vain, jos seinän toisella puolella on kylmää, joten se tuntuu aika tarpeettomalta. Riskinä on, että naapuri laittaa oman puolen tiukasti kiinni myös, jolloin mahdollinen kosteus jää seinän sisään.
Okei, ajattelin MAP FTX joten sen pitäisi olla ilmatiivis minun ja naapurin välillä?useless sanoi:
Ajattelet ihan oikein. Se ei ole käytäntö, mutta muovi kerrostaloa erottavassa seinässä on täysin oikea.
Kuvittele, että asunnossasi on alipaine ja naapuri paistaa sikaa ja avaa ikkunan, koska siellä on käryä. He saavat sitten ylipaineen asuntoonsa ja alipaineesi imee sen.
Vain muovikalvo on riittävän tiukka vastustamaan tätä. Muista myös, että sinun täytyy saada muovi tiiviisti kiinni kaikkiin ympäröiviin seiniin, kattoon ja lattiaan.
Kuvittele, että asunnossasi on alipaine ja naapuri paistaa sikaa ja avaa ikkunan, koska siellä on käryä. He saavat sitten ylipaineen asuntoonsa ja alipaineesi imee sen.
Vain muovikalvo on riittävän tiukka vastustamaan tätä. Muista myös, että sinun täytyy saada muovi tiiviisti kiinni kaikkiin ympäröiviin seiniin, kattoon ja lattiaan.
Klikkaa tästä vastataksesi