Hei!
Melko yksinkertainen kysymys, johon olen etsinyt vastausta mutta en ole löytänyt.

Toimiiko cc 600 palkilla, joka on 210 mm? Lattia, joka on tarkoitus asentaa, on 22 mm lastulevy (ei uritettu) ja parketti / ponttilattia 14 mm. Tuleeko siitä huojahteleva?
Aika paljon vaivaa tehdä kottla tai lisätä lisää palkkeja, kun siellä on paljon kaapeleita panssariputkissa, jotka kulkevat välipohjassa. Kyseinen lattia on kerroksessa 2.

///j

En ihan ymmärrä, miten se on rakennettu. Sinulla on todennäköisesti HEA220-palkki (220 leveä, 210 korkea) ja tähän yleensä pistetään 45x220-palkkeja.

Tai tarkoitatko, että ne ovat puulattiajuoksuja, jotka ovat 45(?)x210c600? Kuinka pitkät ovat juoksut silloin? Jos ne ovat 3 metriä tai vähemmän, ei ole hätää.

Kiitos vastauksesta!
Huomaan, että olin hieman liian nopea ollakseni selkeä, kun luen kysymykseni uudelleen. Minun on lisäksi hieman vaikea erottaa termit balk ja bjälk. Yritän uudelleen...

Bjälkarna ovat noin 2200 pitkiä. Paksuus on 45x210. CC bjälkar ovat 600. Spånet pitäisi olla poikittain bjälkar.
Näyttää siltä, että sen pitäisi toimia ilman liikaa joustoa? Vai kuinka?

///j

Sen pitäisi toimia ilman ongelmia
Jos olet kuitenkin huolissasi, niin kortla tai krysskolva keskeltä. Mutta se voidaan varmasti pitää liioitteluna.

Minulla on 4,7 metriä 45x220-palkkeja c/c 600 yhdessä paikassa ja se on myös hyväksytty, kun se yhdistetään ristiinkoolaukseen JA ruuviliimattuun lattialastulevyyn. Ei myöskään joustoa siellä.

Ok, olen tyytyväinen näihin vastauksiin ja jatkan vahvempana eteenpäin työssäni luodakseni kodin, joka täyttää vaimoni pitkän vaatimuslistan. (Niin kauan kuin saan juoda pilsneriä työn aikana, olen tyytyväinen.)

Kiitos!

///j

jomany sanoi:
...Niin kauan kuin saan juoda pilsneriä työn aikana, olen tyytyväinen....
Älä ole yllättynyt, jos se kallistuu hieman siellä täällä. :D d^_^b

Johan Gunverth sanoi:
Älä ylläty, jos se kallistuu siellä täällä. :D d^_^b
Ei ongelmaa. Hän voi tukea pullojen korkkeilla!

Ei hätää. Minua alkaa nukuttaa ennen kuin menee pieleen. Päädyn helposti sohvalle silloin. :-)
///j

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.