Hei,

Mitä mieltä ihmiset ovat c4 corrseal -käytöstä terassin runkorakenteessa? Puhumme isommista ruuveista, jotka vedetään päätypuihin rungon pitämiseksi koossa.

Lautojen ruuveiksi tulee luultavasti A2-ruostumaton.

K
Se käy hyvin. Mutta ruuvata päätä grain? Ei, se pitää huonommin.

Miten asennat reglar? Kulmarauta?

Kenkäelementti

Joo, mutta ulkopuolellahan ei ole tarkoitus, että koolaukset "pitäisi olla" poikittaisessa ulkopuolisessa koolauksessa vaan päinvastoin, eikö silloin olisi mitään tarkoitusta palkkikenkälle? Koolaukset ovat plingade ja sitten ulkopuolella menee poikittainen koolaus, joka on vedetty koolauksien päätypuun läpi…

ClasseClas
H hassl sanoi:
Hei,

Mitä mieltä ihmiset ovat c4 corrseal käyttöön terassin runkoon? Puhumme suuremmista ruuveista, jotka väännetään pääpuuhun pitämään runkoa yhdessä.

Luultavasti käytän A2 ruostumatonta terassilaudoitukseen
Jos kyseessä on painekyllästetty runkopuu, käyttäisin rf ruuvia. Minulla on erittäin huono kokemus C4-ruuvista, eli ei ruostumattomista ruuveista, jotka kuitenkin ovat C4-luokiteltuja, yhdessä kyllästetyn puun kanssa. Ruuveja voi ruostua täysin vain muutamassa vuodessa.

K
H hassl sanoi:
Kuinka asetat reglar? Kulmarautaa?
Palkkikengät ankruusiruuvilla. Muuten viistosovitus. Jos se on vain äärimmäiselle hameelle tai vastaavalle, se toimii päätypinnassa, mutta yleensä kaikki ruuvien ja naulojen muodot kiinnittyvät paljon huonommin päätypintaan verrattuna tasapintaan tai reunaan.

Ostan sen, mutta tämän säännön ensisijainen tarkoitus on
Pitää säännöt yhdessä ennen pylväsvalua, oikeastaan

K
H hassl sanoi:
Ostan sen, mutta tämän säännön ensisijainen tarkoitus on pitäähän lankut yhdessä ennen perustuspilareiden valamista.
Viistosruuvaus?

On aivan hyvä kiinnittää päätypuuhun runkoon, kun se sitten peitetään jollakin, tässä tapauksessa terassilaudoilla. Touhuta palkkikengillä ja kulmilla on vain turhaa työtä ja ylimääräisiä kustannuksia.

Jos on saatavilla kuumasinkittyjä ruuveja, käyttäisin niitä (en tiedä niiden tarkkaa luokittelua). Ruostumaton on liioittelua tällä tasolla. Jos rakentaisin itse uuden terassin tänään monen vuoden kokemuksella erilaisista kiinnitysideoista, naulaisin sen kokonaan galvanoiduilla nauloilla, sillä se kestää pisimpään.

Minulla on laituri Itämeressä. Kiinnitin kaiken a4:llä, mutta jään aiheuttamien vaurioiden korjaamisen jälkeen olen joskus a4:n puutteessa käyttänyt essveä. Näyttää toimivan yhtä hyvin minulle, ja puhutaan vuosista.

Sinkityt rakennuskiinnikkeet kestävät vain muutamia vuosia, joten käytän kuumasinkattua L-tankoa, jonka leikkaan ja poraan reiät siihen. Kiinnitetään kuumasinkatuilla pulteilla.

Mutta terassini kiinnitän tavallisilla rakennuskiinnikkeillä, ja ne näyttävät kestävän yhtä kauan kuin laudoitus.

Eikö se ollut essve, joka väitti, että heidän c4 terassiruuvinsa täytyi olla katon alla?

ClasseClas
  • Tykkään
13th Marine
  • Laddar…
Pondusskruvi korvaa kiinnikkeet monissa tapauksissa. Ehkä voi olla vaihtoehto..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.