5 314 lukukertaa ·
22 vastausta
5k lukukertaa
22 vastausta
C4 corrseal kehikon kokoamiseen
Sivu 1 / 2
Joo, mutta ulkopuolellahan ei ole tarkoitus, että koolaukset "pitäisi olla" poikittaisessa ulkopuolisessa koolauksessa vaan päinvastoin, eikö silloin olisi mitään tarkoitusta palkkikenkälle? Koolaukset ovat plingade ja sitten ulkopuolella menee poikittainen koolaus, joka on vedetty koolauksien päätypuun läpi…
Jos kyseessä on painekyllästetty runkopuu, käyttäisin rf ruuvia. Minulla on erittäin huono kokemus C4-ruuvista, eli ei ruostumattomista ruuveista, jotka kuitenkin ovat C4-luokiteltuja, yhdessä kyllästetyn puun kanssa. Ruuveja voi ruostua täysin vain muutamassa vuodessa.H hassl sanoi:
Palkkikengät ankruusiruuvilla. Muuten viistosovitus. Jos se on vain äärimmäiselle hameelle tai vastaavalle, se toimii päätypinnassa, mutta yleensä kaikki ruuvien ja naulojen muodot kiinnittyvät paljon huonommin päätypintaan verrattuna tasapintaan tai reunaan.H hassl sanoi:
On aivan hyvä kiinnittää päätypuuhun runkoon, kun se sitten peitetään jollakin, tässä tapauksessa terassilaudoilla. Touhuta palkkikengillä ja kulmilla on vain turhaa työtä ja ylimääräisiä kustannuksia.
Jos on saatavilla kuumasinkittyjä ruuveja, käyttäisin niitä (en tiedä niiden tarkkaa luokittelua). Ruostumaton on liioittelua tällä tasolla. Jos rakentaisin itse uuden terassin tänään monen vuoden kokemuksella erilaisista kiinnitysideoista, naulaisin sen kokonaan galvanoiduilla nauloilla, sillä se kestää pisimpään.
Jos on saatavilla kuumasinkittyjä ruuveja, käyttäisin niitä (en tiedä niiden tarkkaa luokittelua). Ruostumaton on liioittelua tällä tasolla. Jos rakentaisin itse uuden terassin tänään monen vuoden kokemuksella erilaisista kiinnitysideoista, naulaisin sen kokonaan galvanoiduilla nauloilla, sillä se kestää pisimpään.
Minulla on laituri Itämeressä. Kiinnitin kaiken a4:llä, mutta jään aiheuttamien vaurioiden korjaamisen jälkeen olen joskus a4:n puutteessa käyttänyt essveä. Näyttää toimivan yhtä hyvin minulle, ja puhutaan vuosista.
Sinkityt rakennuskiinnikkeet kestävät vain muutamia vuosia, joten käytän kuumasinkattua L-tankoa, jonka leikkaan ja poraan reiät siihen. Kiinnitetään kuumasinkatuilla pulteilla.
Mutta terassini kiinnitän tavallisilla rakennuskiinnikkeillä, ja ne näyttävät kestävän yhtä kauan kuin laudoitus.
Sinkityt rakennuskiinnikkeet kestävät vain muutamia vuosia, joten käytän kuumasinkattua L-tankoa, jonka leikkaan ja poraan reiät siihen. Kiinnitetään kuumasinkatuilla pulteilla.
Mutta terassini kiinnitän tavallisilla rakennuskiinnikkeillä, ja ne näyttävät kestävän yhtä kauan kuin laudoitus.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 705 viestiä
Eikö se ollut essve, joka väitti, että heidän c4 terassiruuvinsa täytyi olla katon alla?
Tässä on ketju Essve terassiruuvista C4 ja terassista.13th Marine sanoi:
https://www.byggahus.se/forum/threads/problem-med-trallskruv-som-gar-av-ejot.317311