Ah.

Aiotteko käyttää duschkarbin tai duschväggar/draperi?
Joka tapauksessa pinta on revittävä hieman, jotta flyt ja tätsikt saavat kunnolla kiinni, mutta riittää luultavasti, että revitään se pois betonihöylällä ja sitten tasoitetaan lattia 10-15 mm, jotta siihen voidaan laittaa kakel.

Ajattele valuja tehdessä käyttää esim. tasoitemassaa. Ei betonia. Betoni on ikävä siinä mielessä, että sen täyteen kovettuminen vie vähintään 3 - 6 kuukautta, ja se kutistuu tänä aikana. Tämän vuoksi tulee odottaa 3 - 6 kuukautta (riippuu fix-tilv. ohjeista) ennen kuin voi asentaa klinkkeriä pinnalle.

Jos käytät tasoitemassaa tai jonkinlaista pikabetonia, voit laittaa klinkkeriä parin päivän kuluessa. Niin, siis vedeneristys vie kyllä oman aikansa, mutta ei 3 kuukautta.

Exostor sanoi:
Julaksen punainen piikkauskone on todella hintansa arvoinen. Se on hieman äänekäs ja raskas verrattuna kalliimpiin koneisiin, mutta piikkaukseen se toimii erinomaisesti. Osta sellainen ja kokeile. Jos se on liian heikko ja vie liian kauan aikaa, on aika vuokrata jotain huomattavasti suurempaa, mutta piikkauskone on silti hyvä olla tarkkuustöitä varten nurkissa ja viemäriputkien ympärillä.
Se on 'täyshintainen' jälleen, eli kampanja joka oli juuri äskettäin on ohi.

899:- saa todennäköisesti monenlaista vuokralaitetta.

Minä maksoin 1150:- yhdestä TE-500 pölynimurilla (2 päivää) sekä yhdestä ilmanpuhdistimesta (pienempi malli, 1 päivä) viikolla.

Ähh - Käväise Älvsjössä kassillinen biraa mukanasi, niin saat lainata minun GSH16-28:aa yhdessä talttojen kanssa ja saat pikakurssin 5 minuutissa. Jos kummallisesta syystä tarvitset poravasaraa samassa yhteydessä, niin minulla on pari kappaletta. Tunnen, että piikkauskone kaipaa käyttämistä, se ei ole nähnyt betonia pitkään aikaan.... :rolleyes:

Työmies käyttää piikkauskonetta betonilattian purkamiseen sisätiloissa, päällään keltainen kypärä ja suojakäsineet. Taustalla näkyy rakennustyömaata.

"- Kuten tavallista, kuvassa oleva henkilö ei ole kirjeen kirjoittaja...."

• Tykkään
BaltzarH ja 11 muuta
  • Laddar…
Jos aiot vuokrata, niin vuokraa Hilti TE 1000 kuten janus82 kirjoitti. Mukava käyttää lattian piikkaamiseen, jos käytät pitkää piikkiä. Ja samalla tarpeeksi kevyt ja näppärä piikkaamaan kaivoja ja putkia. TE 905 koko oli aiemmin suosikkini, mutta Ramirent Skövdessä ei enää pidä sitä valikoimassa, koska se ilmeisesti tärisi liikaa (käsissä).

• Tykkään
cpalm
  • Laddar…
  • Tykkään
FredrikR
  • Laddar…
Suurempi Hilti (500) lyö 7J.
Tuntuu siltä, että Bilteman numerot on ylikorostettu. :)

Olin aikeissa ostaa sen, joka sinulla on, mutta päätös oli vuokrata.
Kivaa lukea, että se toimii, minulla on enemmän projekteja tulossa! :)

• Tykkään
mexitegel
  • Laddar…
Arvostan sitä, että se sijoittuu sen sds+ 2.8J:n, joka minulla oli aiemmin julasta, ja sen Hilti 30-40J:n välillä videossa :)

Ottaisin måkarenin ja yrittäisin rikkoa lattian käsin. Se toimii yleensä hyvin 60-luvun ja vanhempien betonirakenteiden kanssa.

E
Vuokraa hilti 1000 niin sinun ei tarvitse ponnistella ja se käy erittäin nopeasti. Helppo käyttää, vaikka et olisi koskaan aiemmin käyttänyt bilmaskin.

Pelkkään kaivon vaihtamiseen riittää kai huggdon ja moukari? Tuntuu vähän hallitummalta.

Vuokrasin mukiinmenevän Hilti Cramolta eilen. Se maksoi 200 kruunua (sisältäen alv) vuorokaudelta.
Valitettavasti taltta katkesi heti puolessa tunnissa, joten jouduin piikkaamaan loppuun piikillä. Kun palautin koneen, tiskin takana oleva kaveri sanoi "Miksi et soittanut? Olisimme tuoneet sinulle uuden!".
Joten, tämä on siis vielä yksi syy vuokrata koneita, joita harvoin tarvitsee.

Aivan, vuokrausfirmat ovat usein erittäin palvelualttiita. He vuokraavat toiminnon ja ovat vastuussa sen toimivuudesta.

Minulla oli samanlainen juttu padan kanssa, jossa käynnistysnaru katkesi, joten soitin heille ja kysyin, oliko ok, että avaan laitteen ja asennan uuden narun, joka minulla oli. He sanoivat, että toki se käy, muuten me tulemme ulos ja korjaamme sen. Meillä on kuitenkin vähän henkilökuntaa juuri nyt, joten saatat joutua odottamaan 30 minuuttia ennen kuin olemme siellä, ja koska sinulla on ollut ongelmia laitteen kanssa, saat pitää sen yhden päivän pidempään, jos tarvitset...

Uskomattoman hyvää palvelua.

• Tykkään
BaltzarH ja 1 muu
  • Laddar…
Janus82 Janus82 sanoi:
Se on kyllä toteutettavissa tavallisella poravasaralla, mutta se tulee olemaan työlästä ja vie paljon aikaa. Samalla rahalla kuin ostat yksinkertaisen poravasaran Julasta, voit vuokrata oikean ammattikoneen, joka hoitaa työn tunnissa ja se tulee olemaan hauskaa koko ajan. Tavallisella poravasaralla se voi kestää 1-3 päivää, jos sinulla on vähän epäonnea.
Minulla on suunnilleen sama kysymys x määrä vuosia myöhemmin tämän ketjun luomisesta. Olisiko toinen bilningshammare parempi valinta? Pääsisinkö nopeammin käyttämällä jotain voimakkaampaa 'Rotary Hammer' kuin kuvaa oleva.
Toivon vastausta 🙏🏻

• Jaloteräsiskuporakone lattian laattojen päällä, kaivettu reikä ja jalan kärki; lattiaremontin edistys.
  • Iskuvasara, jonka merkki on näkyvissä, asetettuna lattialle. Taustalla näkyy osittain purettu betonilattia.
  • Sininen tarralla varustettu rotary hammer, jossa teknisiä tietoja, kuten Biltema malli RH 1250 MAX ja tehonkäyttö (1250 W).
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.