Hei, olen revitty lattiani esiin talossa vuodelta 1907, jossa on torpparipohja. Sanotaan, että minun täytyy suihkuttaa pohjahirret lahoa ja homesieniä vastaan. Olen kuullut, että voi käyttää boorihappoa. Tarkistin Anticimexiltä, ja se maksaisi noin 10000:- tarkastuksineen ja kaikkineen. Onko mitään vinkkejä??? Voiko tuotteen ostaa ja suihkuttaa itse??

Borakol voi itse levittää pensselillä. Ruiskutettaessa on käytettävä suojavarusteita (suojalasit, hengityssuojain, suojavaatteet ... niitä käyttävät yritykset, jotka tekevät tätä työtä), koska aine ei ole terveellistä. Mutta sivellä ei ole niin vaarallista, koska silloin vältetään aineen leviäminen ilmaan ja sen hengittäminen. Torpanperustuksessa ei ole paljon tilaa liikkua, joten voi olla kätevämpää vuokrata yritys hoitamaan työtä, mutta jos aiot sivelöidä itse, suojalasit ovat "PAKKO". Aine voidaan ostaa maalikaupoista ja sitä käytetään ennaltaehkäisevästi. Aine ei korjaa vaurioitunutta puuta, mutta jos puu on vain pinnalta värjääntynyt ja muuten kunnossa, siitä on hyötyä levittää ainetta ja pysäyttää hyökkäys.
gaia

• Tykkään
AmbiJens
  • Laddar…
Olen repinyt lattian auki ja tilaa on runsaasti seistä ja suihkuttaa, joten se on varmaan hyvä tapa, sillä vain puupalkit ovat jäljellä. Pitäisikö maata ja kiviäkin suihkuttaa? Käykö autonmaalausmaski tätä tarkoitusta varten?

Opelhenke

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.