Hei. Tarvitsisin vinkkejä bitinpitimestä, joka voi myös lukita ruuvin magneetilla. On tärkeää, että bitit voidaan vaihtaa, koska minulla on useita, jotka haluan kuluttaa loppuun ennen kuin siirryn muihin vaihtoehtoihin. Haluan siis vaihtaa bitit, mutta myös että se pitää ruuvin paikallaan, kun ruuvaan. Terveisin.

Wera-rengasmagneetti.

• Tykkään
Chic0
  • Laddar…
useless useless sanoi:
Tuo 'toiminto' on periaatteessa kaikilla bitinpitäjillä, myös halvimmat Biltemasta?

[linkki]
Ei kaikilla. Useimmat näyttävät siltä, että ne tekevät sen, mutta eivät tee. Ne pitävät vain bitsin, mutta eivät ruuvia.

K Kaboff sanoi:
Kör wera
[linkki]
Yli 300 spänn tuntuu hieman liialliselta niin yksinkertaiselle työkalulle. Mutta näin, että joku muu puhui werasta.

Chic0 Chic0 sanoi:
Ei kaikki. Useimmat näyttävät siltä, että tekevät niin, mutta eivät tee. Ne pitävät vain kiinni bitsistä, mutta eivät ruuvista
Ok. Minulla on joitain Biltemasta, jotka pitävät ruuvin kiinni. Myös jokunen kalliimpi dewaltilta ja boschilta, mutta en ole huomannut suurtakaan eroa.

Mazen Mazen sanoi:
Käytä tätä, ja kunhan pää ei ole liian pieni magneettirenkaalle, ruuvi pysyy paikoillaan..
[linkki]
Aivan mitä etsin. Kiitos, aion kokeilla.

• Tykkään
Mazen
  • Laddar…
useless useless sanoi:
Ok. Minulla on muutama Biltemasta, jotka pitävät ruuvin paikoillaan. Myös joku kalliimpi dewaltilta ja boschilta, mutta en ole huomannut suurempaa eroa.
Olisi kiva saada kuvia jos sinulla on

Mazen Mazen sanoi:
Käytä tätä ja kunhan pää ei ole liian pieni magneettirenkaalle, ruuvi pysyy paikoillaan..
[linkki]
Muuten voiko se ottaa tavallisia bits? Sillä tarvitsen juuri nyt käyttää kaikki ne mitä minulla on. Ostin 2 pakettia ed lösa × bits

Chic0 Chic0 sanoi:
Muuten, voiko se ottaa tavallisia bits? Koska tarvitsen käyttää juuri nyt kaikki ne mitä minulla on. Ostin 2 pakettia ed lösa × bits
Jepp. Se on "tavallinen" bitshållare, jossa on plasthylsy, jonka voi vetää päälle sen jälkeen, kun on asettanut bitsetin.
Bitinpitimen ja plasthylsyn kuva; plasthylsy asennetaan bitinpitimen päälle, kun bitsi on kiinnitetty.

• Tykkään
Chic0
  • Laddar…
Mazen Mazen sanoi:
Jepp. Se on "vanlig" bitshållare med en plasthylsa som man dra på efter man satt i bitset.
[kuva]
Perfekt blir till att beställa tackar

T Tjrex sanoi:
[linkki]

Tämä pitää kiinni vähän pidemmän ruuvin kanssa..
Ei voi nähdä mitään kuvaa siitä?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.