2 397 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Biltema Multibond
Käytin Bilteman Multibondia saumassa, onhan se tavallaan sama kuin Tec7.
Patruuna on ollut avattuna pari vuotta sitten, mutta jäljellä oleva massa vaikutti olevan täysin kunnossa sellaisena kuin sen pitäisi olla.
Pitäisikö sen toimia vai meneekö saumausmassa huonoksi patruunassa, vaikka sitä ei huomaisi?
Patruuna on ollut avattuna pari vuotta sitten, mutta jäljellä oleva massa vaikutti olevan täysin kunnossa sellaisena kuin sen pitäisi olla.
Pitäisikö sen toimia vai meneekö saumausmassa huonoksi patruunassa, vaikka sitä ei huomaisi?
Se voi mennä huonoksi eri tavoin, joskus ne eivät kuivu, joskus ne eivät tartu, joskus patruunassa voi olla kerrostumaa vaikka sitä ei näy.
Usein on hölmöä testata, onko se mennyt parasta ennen -päivämäärän jälkeen, ärsyttävää laittaa sauma joka ei sitten käyttäydy niin kuin pitäisi vain koska oltiin pihi.
Usein on hölmöä testata, onko se mennyt parasta ennen -päivämäärän jälkeen, ärsyttävää laittaa sauma joka ei sitten käyttäydy niin kuin pitäisi vain koska oltiin pihi.
Ahaa okei, nyt olen laittanut sen pohjalle ja sitten minulla oli Tec7 ja levitin sitä päälle ja se näyttää ainakin okei. Se oli aika leveä sauma, joten ajattelin käyttää sen mitä minulla oli jäljellä ja pinta oli kovettunut niin, että voin maalata sen yli.Hojte sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi