Hei,

Etsin eräänlaista betoniruuvia kotiprojektiin, mutta näyttää siltä, että kyseinen ruuvi myydään vain yrityksille (esim. Ahsellin, Flamcon kautta, ja silloinkin ne täytyy ostaa pakkauksissa, joissa on 100 kpl). Liitän mukaan kuvan ja olisin kiitollinen, jos joku voisi vinkata, mistä niitä voisi ostaa "irtotavarana" yksityishenkilönä.

bild_453_3820874.jpg

Katso Hilti:ltä, tiedän että heillä on näitä betongskruv, mutta olen hieman epävarma myyvätkö he niitä yksittäin.

• Tykkään
AlexKa1973
  • Laddar…
Mitä niihin pitäisi kiinnittää? Muistelisin, että jotkut vent tai rör firmat käyttävät niitä betoniholveissa.

S Spartans sanoi:
Katso Hiltistä, tiedän että heillä on nämä betoniruuvit, mutta en ole varma myyvätkö he yksittäin
Hei,
Hilti ei myy yksityishenkilöille eikä myy yksittäin.
Mutta jos saat yhteyden sinne, niin se on bingoa...

• Tykkään
AlexKa1973
  • Laddar…
putte22 putte22 sanoi:
Mihin niitä kiinnitetään? Tietääkseni jotkut venttiili- tai putkifirmat käyttävät niitä betonikatossa
Aion kiinnittää ne betonikattoon ja ruuvata niihin kierrevarren osana hyllyjärjestelmän vakauttamista. Tässä on inspiraatiovideo Youtubesta:

https://youtu.be/QTKn6hKvwyQ

AXS
Muista vain, että on vaikeaa porata tarkalleen oikeaan paikkaan. Tämä ratkaisu ei salli säätöä.

• Tykkään
AlexKa1973
  • Laddar…
Krilleman
Mahtavia tarvikkeita kiinnikkeiden asentamiseen kattoon kierrevarren avulla!

Kuinka monta tarvitset?

Minulla on muutama lojumassa...

AXS AXS sanoi:
Muista vain, että on vaikeaa porata tarkalleen oikeaan paikkaan. Tämä ratkaisu ei salli mitään säätöä.
Olet oikeassa siinä. Itse asiassa voin kuvitella jonkinlaisen ruuvin, jossa on sisäkierre, jotta voisi kiertää sisään kierteisen tangon.

Krilleman Krilleman sanoi:
Kalasbra prylar för att få upp fästen i taket med gängstång!

Hur många behöver du?

Jag har lite liggandes...
Oikeastaan olen vielä suunnitteluvaiheessa, mutta jos otan runsaasti, niin luulen, että 10 kpl riittäisi.

Aja näin sitten. Slagankare

• Slagankkuri metallipinta, sylinterimäinen muoto, käytetään kiinnitykseen rakentamisessa.
  • Tykkään
Mr.fluff ja 2 muuta
  • Laddar…
Krilleman
Lyöntiankkurit toimivat tietenkin myös erinomaisesti, mutta ne asettavat suurempia vaatimuksia betonille, koska kiinnitys tapahtuu vain noin 3 cm syvälle betoniin! Mutta kirsikkana kakun päällä se tarjoaa esteettisesti paljon siistimmän asennuksen! (y)

• Tykkään
AlexKa1973
  • Laddar…
Voit myös porata syvemmälle ja kierteittää pultin lyödäksesi sitä sisäänpäin saadaksesi sen syvemmälle betoniin.

• Tykkään
AlexKa1973 ja 1 muu
  • Laddar…
Miksi ei vain kiinnittää kierrevartta ankkurimassalla?

• Tykkään
AlexKa1973
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.