Onko kukaan laskenut, mitä tavallinen kahden auton autotalli (noin 6x6 m tiilikatolla) maksaa rankarakenteena (ei sisällä perustan kustannusta) ja voisi jakaa näitä tietoja? Ajattelin verrata niitä yrityksiin, jotka myyvät rakennussarjoja.

Kuulostaa halvalta. Onko sinulla tarkempia hintatietoja ja mitä sisältyi?

Täytyykö sinun käyttää puuta? Kysy Skanska prefabista mitä he haluavat neljästä betoniseinästä?
/E

Koska meillä on puutalo, haluaisin mielellään puisen autotallin. Ajateltiin tavallisia kääntöovia ja eristää se myöhemmin.

Uudisrakentaja: 40 000 kr kuulosti täysin hyvältä. Onko siinä tiilikatto ja autotallin ovi? Eristetty? Oletko ostanut piirustuksen vai tehnyt sen itse?

Ystävällisin terveisin
Henke

Ehkä toimii vain maaseudulla.
Otin moottorisahan ja sahasin "oven"
nikkariverstaaseen vain "hieman" suuremmaksi. Tavalliset
pariovet - se oli jo eristetty.
Ja niin meillä oli autotalli. ;D Eli jos
löydät jonkun, joka aikoo purkaa puu-
tai nikkariverstaan, voit saada rungon todella
halvalla. Loput järjestyvät sitten.
En tiedä missä asut - mutta oletko harkinnut
autokatosta autotallin sijaan? Tulee vielä
halvemmaksi.
Terveisin
Hobbit

Kahden auton talli 55 m², puu, eristetty, kääntöovet, betonitiili, kuitti: noin 45.000 kr.

Ei, mutta Henke kysyi hintaa ilman lattiaa.

Jos sinulla on metsää (tai voit ostaa puutavaraa halvalla), hakkaa hieman, ota yhteyttä kaveriin/tyttöön, jolla on kannettava saha (Woodmizer), sahaa laudat ja julkisivun puutavara itse. Sahasin kaiken 4,5*11m autotalliin ja minulla on paljon erilaisia mittoja jäljellä, kaiken kaikkiaan sahan käyttö maksoi 9000:-. Puut ovat tontilta, kun rakensimme talon, joten ne olivat "ilmaisia". Kaiken puutavaran arvo kaupassa voi olla noin 40000:-. Joten säästövaraa on. Näyttää kuitenkin kotona sahalaitokselta ;D

Lilla_vargen sanoi:
Kahden auton talli 55 m², puu, eristetty, pariovet, betonitiilet, kuitti: noin 45.000 kr.
Voitko kertoa tarkemmin kuinka teit sen, mistä ostit materiaalin?

Teimme yksinkertaisen piirustuksen itse. Sen jälkeen laadimme yksityiskohtaisen materiaaliluettelon kaikesta: puutavara, ikkunat ja ovet, kattomateriaali, eristys, syöksytorvet, naulat jne. Tämä lähetettiin kaikille lähialueen (Blekinge) puutavaraliikkeille, jotka saivat antaa tarjouksensa. Ostimme halvimmalta. Perusta valettiin samanaikaisesti asuinrakennuksen perustan kanssa ja sisältyi tämän pakettihintaan. Sitten rakensimme itse puutavarasta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.