13 476 lukukertaa ·
8 vastausta
13k lukukertaa
8 vastausta
Asentaa verkkotarha tolppiin
Hei
Aion asentaa aidan, olen lyönyt tolpat 70 mm halkaisijalla, 1,60 pitkiä ja olen lyönyt ne 60 cm maahan. Olen nyt kiinnittämässä verkkoa, mutta miten teen sen.
Ostin aitausklipsejä ja aion lyödä 4 kappaletta kutakin tolppaa kohden.
Mutta kun vasaroin niitä kiinni, tolpat irtoavat maasta. Ne ovat epävakaita.
Miten voin kiinnittää verkon mieluummin kuin naulata ja tehdä tolpista epävakaita.
Onko olemassa ruuvia tai muuta tapaa kiinnittää verkko.
Onko olemassa "klipsejä", jotka voin ruuvata kiinni ja estää tolppien irtoamisen ja tulemisen löysiksi maassa?
Aion asentaa aidan, olen lyönyt tolpat 70 mm halkaisijalla, 1,60 pitkiä ja olen lyönyt ne 60 cm maahan. Olen nyt kiinnittämässä verkkoa, mutta miten teen sen.
Ostin aitausklipsejä ja aion lyödä 4 kappaletta kutakin tolppaa kohden.
Mutta kun vasaroin niitä kiinni, tolpat irtoavat maasta. Ne ovat epävakaita.
Miten voin kiinnittää verkon mieluummin kuin naulata ja tehdä tolpista epävakaita.
Onko olemassa ruuvia tai muuta tapaa kiinnittää verkko.
Onko olemassa "klipsejä", jotka voin ruuvata kiinni ja estää tolppien irtoamisen ja tulemisen löysiksi maassa?
Sinun tulee seistä pylvään takana niin, että se saa tukea kehostasi, kun lyöt niittejä. Käytä "nopeita" lyöntejä, jotta niitti uppoaa vähän kerrallaan. Parempi tehdä useita kevyitä lyöntejä kuin muutama raskas lyönti, jotka saavat pylvään tärisemään.
Lyöt täysin kiinni, eli kaikki langat, ensimmäisessä ja viimeisessä pylväässä. Nämä niitit lyödään täysin kiinni niin, että langat lukkiutuvat. Muilta osin pylväissä ei niittejä lyödä kokonaan sisään, jotta verkko voi liikkua lämpötilan vaihteluiden mukana. Kiristä verkko niin tiukalle kuin pystyt ja kiristä nurkat kunnolla.
Lyöt täysin kiinni, eli kaikki langat, ensimmäisessä ja viimeisessä pylväässä. Nämä niitit lyödään täysin kiinni niin, että langat lukkiutuvat. Muilta osin pylväissä ei niittejä lyödä kokonaan sisään, jotta verkko voi liikkua lämpötilan vaihteluiden mukana. Kiristä verkko niin tiukalle kuin pystyt ja kiristä nurkat kunnolla.
Kiitos
aion pystyttää 40 tolppaa käsin tiistaina ja keskiviikkona
Ja sitten aloitan nä myös.
Kiitos avusta
Palaan asiaan ja kirjoitan tänne, miten se toimii.
aion pystyttää 40 tolppaa käsin tiistaina ja keskiviikkona
Ja sitten aloitan nä myös.
Kiitos avusta
Palaan asiaan ja kirjoitan tänne, miten se toimii.
HeiT Trelleborgbyggaren sanoi:
Kokeilin laittaa verkon parin tolpan väliin
Miten kiristän sen, jos vedän liian kovaa verkosta, tolpat irtoavat tai menevät vinoon, en halua aitaa, joka roikkuu löysänä keskeltä?
Tolppien väli on 1,5 metriä
Onko jollain ehdotuksia, miten saan verkon kiristettyä. Eräs tuttu sanoi, että laita aitalauta ylös ja alas ja naulaa verkko kiinni lautoihin, niin ei näy, jos se on löysä?
Onko joku muu hyvä ratkaisu?
Olen huolissani, että tolpat irtoavat sekä naulaamisesta että verkon kiinnittämisestä ja myös sen jälkeen kun vedän sen tiukaksi vaakasuunnassa?
Tolpat ovat lyöty n. 60 cm maahan
Jos on kaksi, toinen voi pitää lekavasaraa vastapainona, kun toinen naulaa.G-83 sanoi:
Sinun pitäisi seistä tolpan takana niin, että sillä on tukea kehoasi vasten, kun isket nitomat. Iske "napakoilla" iskuilla niin, että isku ajaa nitoman vain vähän kerrallaan sisään. Mieluummin useita kevyitä iskuja kuin muutama raskas, jotka saavat tolpan tärisemään.
Kokonaisnaulatut, ts. kaikki langat, ensimmäisessä ja viimeisessä tolpassa. Nämä nitomat vedetään kokonaan sisään niin, että langat lukittuvat. Muita tolppia ei tarvitse nitomalla täysin kiinni, sillä verkon täytyy kyetä liikkumaan lämpötilavaihteluiden mukaan. Kiristä verkko niin tiukasti kuin mahdollista ja vahvista kulmat kunnolla.
Kiitos
Aion asettaa suuren osan puiden väliin, jotta traktori ei voi ajaa siellä
Täytyy olla kaksi kolme ihmistä auttamassa verkon vetämisessä
Aion asettaa suuren osan puiden väliin, jotta traktori ei voi ajaa siellä
Täytyy olla kaksi kolme ihmistä auttamassa verkon vetämisessä
Talon omistaja
· Småländska höglandet
· 5 634 viestiä
Mitä aiot rajata sisään (tai ulos)?
1,5 m tolppaväli on tolppien tuhlausta, lampaaverkolle riittää 3 m. Tolppia ei tule lyödä tietty määrä desimetrejä maan sisään pysyäkseen tukevasti, ne tulee lyödä niin syvälle kuin vain pystyy, kunnes tulee stoppi. (Täällä Smoolannissa se on yleensä silloin, kun tolpan pää osuu kiveen.)
1,5 m tolppaväli on tolppien tuhlausta, lampaaverkolle riittää 3 m. Tolppia ei tule lyödä tietty määrä desimetrejä maan sisään pysyäkseen tukevasti, ne tulee lyödä niin syvälle kuin vain pystyy, kunnes tulee stoppi. (Täällä Smoolannissa se on yleensä silloin, kun tolpan pää osuu kiveen.)
Se on tontin aitaus Siksi 1,5 m tolppien välilläSågspånPappspikEternit sanoi:
Mitä aiot aidata (tai sulkea ulos)? 1,5 m tolppaväli on tolppien tuhlausta, lammasta varten 3 m riittää. Tolppien ei tarvitse olla lyöty tietyn määrän desimetrejä maahan pysyäkseen tukevasti, ne pitää lyödä niin syvälle kuin pystyt, kunnes se pysähtyy. (Täällä Smoolannissa se on yleensä, kun tolpan pää osuu kiveen.)
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Korvata lahojen tolppien ja palkkien osia
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Onko olemassa vankkaa tolpanjalustaa aitapylväiden asettamiseen terassin päälle?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Poista tukipylväät aiemman joddlarparvekkeen alta, korvataanko teräspalkilla?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka



