Olen asentanut swedoor jeldewein sisäoven, joka ei ole massiivinen. Ovessa on muoviosa, joka ruuvataan irti ja johon sarana pujotetaan. Olen kuitenkin epävarma siitä, pitäisikö muoviosan tyhjään reikään laittaa ruuvi. Muovissa on viiste, jossa reikä on ja joka näyttää sopivan hyvin ruuville. Tänään saranat irtosivat ovesta, kun ovi paiskautui auki.