1 826 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Asentaa kipsilevy pystysuunnassa
Hei.
Olen saanut valmiiksi osb:n autotallissa. On gyprocin aika. Mietin, voinko laittaa kaikki ensimmäisen alempaa riviä vierekkäin pystyasennossa. Minulla ei ole vielä telineitä, joten en pääse ylös. Ehkä se ei haittaa, kun osb on takana? Eli sauma tulee samalle linjalle ympäriinsä.
Näin tämän kuvan netissä ja aloin miettiä. Toinen kuva on kuva autotallin seinästä.
Kiitollinen vastauksesta.
Olen saanut valmiiksi osb:n autotallissa. On gyprocin aika. Mietin, voinko laittaa kaikki ensimmäisen alempaa riviä vierekkäin pystyasennossa. Minulla ei ole vielä telineitä, joten en pääse ylös. Ehkä se ei haittaa, kun osb on takana? Eli sauma tulee samalle linjalle ympäriinsä.
Näin tämän kuvan netissä ja aloin miettiä. Toinen kuva on kuva autotallin seinästä.
Kiitollinen vastauksesta.
Viimeksi muokattu:
Saatiin se ylös tikkaita hyödyntämällä. Homman juju on siinä, että meillä on kaikki rakennusmateriaalit lattialla ja mietin, voisiko asentaa rivin 270 kipsilevyä, jotta saadaan pois yksi kasa kipsilevyjä lattiasta. Lopuksi olemme rakentaneet materiaalin pois niin, että teline mahtuu sisään, ja silloin voimme aloittaa katon kanssa.P Pappa1986 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Sätta renoveringsgips på en vägg
Färg, Måla & Tapetsera -
Kuinka jatkaa ohitetun kipsikulman jälkeen
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Sätta upp akustikvägg på gipsvägg
Hemma hos -
Sätta upp TV på gipsvägg med horisontella träreglar
Inredning -
Hur sätta gips på gammal vägg av träbalk?
Lösvirke & Timmerhus