Haluan asentaa hyllyjä ja tauluja asuntoon, olen auttanut naapuria remontoimaan ja purkamaan hieman ja huomasin, että seinät on tehty jonkinlaisesta lecasta ja sitten kevyimmästä betonista, mitä on, muistuttaa kiinalaista "tofu dregiä".

Olen yrittänyt aiemmin käyttää proppuja, mutta reiät vain suurenevat tai painuvat alas ja laajenevat pitkiksi rei’iksi lopulta.

Olen miettinyt, että kokeilisin porata ylös ja täyttää ankkurimassalla ja sitten porata uudestaan ja kääntää ruuvi?
Tietääkö joku, mitä tehdä näille surkeille seinille?

BirgitS
BirgitS BirgitS sanoi:
Oletko käyttänyt juuri kevytbetonille tarkoitettuja tulppia?
BirgitS BirgitS sanoi:
Katso täältä:
BirgitS BirgitS sanoi:
Oletko käyttänyt juuri kevytbetonille tarkoitettuja tulppia?
Katso täältä: [linkki]
Kyllä, voin näyttää vähän kuvia siitä, mitä seinälle tapahtuu ajan myötä, kuva on ilman tulppia, koska se ei auttanut ollenkaan, sama tapahtuu naulojen ja kaiken muun, mitä kiinnitetään, kanssa, ruuvit ja naulat vain laskeutuvat alas

• Käsi pitelee ruuvia seinällä, ruuvin reikä on vahingoittunut ja irtoaa, seinämateriaali murenee ympärillä.
  • Köysi, joka on ripustettu seinälle ilman tukea, ja naula liukuu alas ajan myötä.
En tiedä miksi tekstini ei tullut vastaukseen.

Mutta kyllä, olen kokeillut kaikenlaisia tulppia, mutta niistä ei ole mitään hyötyä, ne putoavat pois, koska seinä murenee ajan myötä, eikä naapureillakaan ole ollut ratkaisua, kaikki mikä kiinnitetään, vain putoaa ajan myötä.

BirgitS
En näe mitään tulpaa.
Oletko varma, että se on kevytbetonia?

Lisäys:
Milloin talo on rakennettu?

• Tykkään
tergo
  • Laddar…
BirgitS BirgitS sanoi:
En näe mitään tulppaa.
Oletko varma, että se on kevytbetonia?

Lisäys:
Milloin talo on rakennettu?
Tulpan otin pois, kun koko paska putosi pois.

Rakennettu 1954

BirgitS
Hallituksella pitäisi olla pääsy joihinkin teknisiin asiakirjoihin siitä, miten talo rakennettiin, ja jos ei, ota yhteyttä kunnan rakennuslupayksikköön.

Eräässä aiemmin asuttamassani asunnossa minulla oli sama huoli, imuroin reiät ja täytin reiät vähän Casco husfix-tuotteella ja painoin pluggen siihen.
Kun se oli kuivunut, plugi ja ruuvi pysyivät kuin kalliossa.

Edit: Talo, jossa asuimme, oli rakennettu vuonna 1949.

Kuva siitä, miltä väggeb näyttää, kauempi seinä on kuin leca block ja lättbetong ympäriinsä, kun vedät käden betonilla, seinästä putoaa murusia.

• Seinä, jossa leca-lohkot ja kevytbetoni, betoni murenee. Lattialla eristeitä ja kaapeli.
BirgitS
F famrpk sanoi:
Kuva näyttää kuinka seinä näyttää, etäisempi seinä on kuin leca block ja kevytbetoni ympärillä, jos vedät käden betonin yli, seinästä putoaa murusia
Se on varmaan laasti lohkojen välissä. Yleensä ei ole suositeltavaa yrittää kiinnittää mitään laastiin. Sen sijaan pitäisi olla mahdollista kiinnittää jotain leca block:iin (jos se on se).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.