1 410 lukukertaa ·
9 vastausta
1k lukukertaa
9 vastausta
Asentaa hyllyt/taulut kevytbetoni
Haluan asentaa hyllyjä ja tauluja asuntoon, olen auttanut naapuria remontoimaan ja purkamaan hieman ja huomasin, että seinät on tehty jonkinlaisesta lecasta ja sitten kevyimmästä betonista, mitä on, muistuttaa kiinalaista "tofu dregiä".
Olen yrittänyt aiemmin käyttää proppuja, mutta reiät vain suurenevat tai painuvat alas ja laajenevat pitkiksi rei’iksi lopulta.
Olen miettinyt, että kokeilisin porata ylös ja täyttää ankkurimassalla ja sitten porata uudestaan ja kääntää ruuvi?
Tietääkö joku, mitä tehdä näille surkeille seinille?
Olen yrittänyt aiemmin käyttää proppuja, mutta reiät vain suurenevat tai painuvat alas ja laajenevat pitkiksi rei’iksi lopulta.
Olen miettinyt, että kokeilisin porata ylös ja täyttää ankkurimassalla ja sitten porata uudestaan ja kääntää ruuvi?
Tietääkö joku, mitä tehdä näille surkeille seinille?
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 46 172 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 46 172 viestiä
Oletko käyttänyt nimenomaan kevytbetonille tarkoitettua tulppaa?
Katso tästä: https://www.hornbach.se/projekt/valja-plugg/
Katso tästä: https://www.hornbach.se/projekt/valja-plugg/
BirgitS sanoi:
BirgitS sanoi:
Katso täältä:
Kyllä, voin näyttää vähän kuvia siitä, mitä seinälle tapahtuu ajan myötä, kuva on ilman tulppia, koska se ei auttanut ollenkaan, sama tapahtuu naulojen ja kaiken muun, mitä kiinnitetään, kanssa, ruuvit ja naulat vain laskeutuvat alasBirgitS sanoi:
En tiedä miksi tekstini ei tullut vastaukseen.
Mutta kyllä, olen kokeillut kaikenlaisia tulppia, mutta niistä ei ole mitään hyötyä, ne putoavat pois, koska seinä murenee ajan myötä, eikä naapureillakaan ole ollut ratkaisua, kaikki mikä kiinnitetään, vain putoaa ajan myötä.
Mutta kyllä, olen kokeillut kaikenlaisia tulppia, mutta niistä ei ole mitään hyötyä, ne putoavat pois, koska seinä murenee ajan myötä, eikä naapureillakaan ole ollut ratkaisua, kaikki mikä kiinnitetään, vain putoaa ajan myötä.
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 787 viestiä
Eräässä aiemmin asuttamassani asunnossa minulla oli sama huoli, imuroin reiät ja täytin reiät vähän Casco husfix-tuotteella ja painoin pluggen siihen.
Kun se oli kuivunut, plugi ja ruuvi pysyivät kuin kalliossa.
Edit: Talo, jossa asuimme, oli rakennettu vuonna 1949.
Kun se oli kuivunut, plugi ja ruuvi pysyivät kuin kalliossa.
Edit: Talo, jossa asuimme, oli rakennettu vuonna 1949.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 46 172 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 46 172 viestiä
Se on varmaan laasti lohkojen välissä. Yleensä ei ole suositeltavaa yrittää kiinnittää mitään laastiin. Sen sijaan pitäisi olla mahdollista kiinnittää jotain leca block:iin (jos se on se).F famrpk sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kan man sätta upp väggfasta hyllor på akustikpanel?
Inredning -
Rimlig kostnad sätta upp marmor och hyllor?
Badrum -
Kiinnitä raskaat hyllyt kolminkertaiseen kipsi- ja betoniseinään
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hyllyjen asentaminen kulmalla
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Sätta upp hyllor på vägg bredvid kakelugn?
Inredning