Hei!
195+45 rakenne
Olen juuri alkamassa eristää ja kehystää pientä taloa, ja mietin, miten teen asennuskerroksen kylpyhuoneessa.
Jäin kiinni pieneen yksityiskohtaan, oletan, ettei sillä ole suurta merkitystä, mutta mutta.
Ajatuksena oli laittaa asennuskerros kaikille ulkoseinille cc 600:n välein, sitten laskea cc 300:n välein kylpyhuoneen osassa.
Vedetäänkö "ylimääräinen" vaakasuora 45 lähimpään pystysuuntaiseen seinäkehykseen kylpyhuoneen ulkopuolella? Kiinnitetäänkö sitten sisäseinä?
Vai miten yleensä tehdään?
Suuri kiitos!