Hei,

Olen lainannut/vuokrannut HAKI -telineen. Minulla on 3 osaa maassa (3 kpl 3x3 m) ja aion laittaa 2x3 m osan keskimmäisen päälle. Eli maalatakseni päätykolmiot. Talo on tiilestä puulla päätykolmioissa.

Kysymys:
Miten minun tulisi ankkuroida teline seinään?

Onko riski, että kuormitus käy liian suureksi tiilelle, jos kiinnitän ankkurin siihen?

Kiitollinen nopeasta palautteesta!
 
I
Sinun tulee asentaa ankkurilenkit ikkunakarmeihin, ei tiileen.
__________________
Rakentaja
 
OK, nyt laitoin muutamia päätykolmioon (puupaneeli ja rima) ja se teki suuren eron. Hmmm, ikkunankarmit....silloin täytyy siten asentaa rakennelma niin, että torni tulee juuri siihen....vaikuttaa hankalalta ja ehkä mahdottomalta joissakin tapauksissa.
 
Milkshaken
Olin varmaan varmistanut, että saan kotiin myös BURTONin... Asennusputki, joka kuuluu toiseen asennusjärjestelmään... olisin asettanut sen tukemaan taaksepäin, maahan,,, kyllä, maahan kiinnitetyn laatan kanssa tietysti...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.