2 261 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Asenna laituripylväät vesiletkun avulla?
Olen kuullut, että voi ajaa putket laituriin järven pohjaan käyttämällä vesiletkua, joka asetetaan putkeen. Vedenpaineen pitäisi silloin työntää pohjasedimenttiä syrjään ja putken pitäisi vajota. Onko joku kokeillut tätä ja voisi antaa vähän vinkkejä. Myös kuinka nämä putket irrotetaan sitten talveksi, onko se sama tapa, kun irrottaa ne?
Suunniteltu paikka on muta/hiekkapohjainen.
Suunniteltu paikka on muta/hiekkapohjainen.
Sinun tulisi mieluiten olla jotain kartiomaista.
Aloitin 2" putkella ja kaksi ei tullut ylös, minun tapauksessani laiturilla, koska ne tarttuvat kiinni niin kovasti...
Sen jälkeen hakkaan muutamia keppejä ja käytän niitä, ne ovat kartiomaisia ja kestävät yleensä muutaman vuoden.
Aloitin 2" putkella ja kaksi ei tullut ylös, minun tapauksessani laiturilla, koska ne tarttuvat kiinni niin kovasti...
Sen jälkeen hakkaan muutamia keppejä ja käytän niitä, ne ovat kartiomaisia ja kestävät yleensä muutaman vuoden.
Käytän yleensä raskasta putkea, jossa on päätytulppa, joka pujotetaan putken päälle ja nostetaan ja lyödään alas, ajattele sellaista konetta, joka lyö paaluja rakennustyömailla, mutta se pujotetaan putken päälle. Se ei vahingoita putkea, ja osuu joka kerta, toisin kuin lekalla.
On helpointa vetää ylös hankalia putkia kunnon putkipihdeillä, joilla putkea kierretään puolelta toiselle samalla kun vedetään ylöspäin. Ei ole koskaan epäonnistunut. Vaatii kuitenkin lautan, jossa on riittävä kantavuus.
On helpointa vetää ylös hankalia putkia kunnon putkipihdeillä, joilla putkea kierretään puolelta toiselle samalla kun vedetään ylöspäin. Ei ole koskaan epäonnistunut. Vaatii kuitenkin lautan, jossa on riittävä kantavuus.
Klikkaa tästä vastataksesi