41 242 lukukertaa ·
130 vastausta
41k lukukertaa
130 vastausta
Onko tämä todella ammattimaisesti tehty kokeneen kirvesmiehen toimesta?
Jäsen
· Västra Götaland
· 17 viestiä

Olemme mukana reklamaatioprosessissa tunnetun ja valtakunnallisen yrityksen kanssa, joka väittää, että tämä olisi ammattimaisesti tehty. Olemme epäileväisiä.
Rakentaja on käyttänyt aivan liian suurta reikäsahaa laitekoteloille eikä edes keskittänyt koteloita reikien keskelle. Rakentaja ja yritys väittävät, että näin se tehdään ja että ongelma ratkaistaan myöhemmin pakkelilla ja saumalla, "Näin se tehdään työmailla" sanovat he.
Tämä tarkoittaisi kohtuuttomia lisäkustannuksia ajassa ja materiaalissa, ja kuka haluaa maksaa siitä?
Olemme huolissamme siitä, että seurauksena voi olla, että pakkeli halkeilee ajan myötä.
Reikä osuu Eljo trend -kytkimiemme ulkopuolelle.
Jos siellä on rakentajia, maalareita tai sähköasentajia, kommentoikaa ja kertokaa, että tapahtuuko näin työmailla nykyään.
Jäsen
· Stockholm
· 1 397 viestiä
Haha. "Näin se menee työmailla"
Jo tjena...
He ovat käyttäneet väärää kokoa asennusporalle. On olemassa kokoja, jotka vastaavat asennusrasioita. Maalari saa kertoa, mitä se maksaa, tai heidän on tasoitettava uudelleen.
Jo tjena...
He ovat käyttäneet väärää kokoa asennusporalle. On olemassa kokoja, jotka vastaavat asennusrasioita. Maalari saa kertoa, mitä se maksaa, tai heidän on tasoitettava uudelleen.
Jäsen
· Västra Götaland
· 1 849 viestiä
Huolimattomasti mutta ei ollenkaan epätavallista. Tulee hieman lisätyötä tasoituksen kanssa, mutta ei näy valmiissa tuloksessa. Kitti saumanauhalla niin ei halkeile.
Kuten yllä kirjoitettu väärä reikäsaha. Jos kyseessä on yksi reikä, niin se ei varmaankaan ole ongelma? Tasoitus kipsitasoitteella ja maalaus. Voi olla, että oli vain yksi levy ja hän teki virheen. Jos minun olisi pitänyt tehdä reikä itse, en olisi käyttänyt liian suurta reikäsahaa, vaan tehnyt reiän manuaalisesti kipsiveitsellä. On tehty useita kertoja. Olen samaa mieltä siitä, että ammattilaisena se näyttää huolimattomasti tehdyltä.
Jäsen
· Västra Götaland
· 17 viestiä
Puuseppä on tehnyt sen 7:stä 7:ään laiterasiaan ja on täysin ymmällään kyseenalaistamisestamme.
Jäsen
· Västra Götaland
· 1 849 viestiä
Huolimaton kuten sanottu, mutta lisäkustannus ei ole monta euroa. Jos teillä on maalari, joka tekee työn, pyydä häntä erittelemään lisätyö ja yritä tinkiä laskusta.
7:stä 7:stä ehdottomasti voi kyseenalaistaa! Mutta kuten sanottu, lisää työtä maalarille. Anna puusepän vastata lisäkustannuksista.
K
Kallebo
Omatoimirakentaja
· Skåne
· 3 051 viestiä
Kallebo
Omatoimirakentaja
- Skåne
- 3 051 viestiä
Olen itse tehnyt joitakin reikiä ja kuten byggarenemil kirjoittaa, on harvoin täysin täydellistä, joten on parempi käyttää vähän pienempää reikäsahaa ja veistää loput veitsellä. Kun puuseppä työskentelee aikapaineen alla, voin kuvitella, että liian suuri reikäsaha on houkutteleva oikopolku.
Siistiä se ei ole, mutta mitä oikeastaan tarkoittaa ammattitaitoisesti tehty? Kun se on tasoitettu ja maalattu, ei sitä tule näkymään.
Siistiä se ei ole, mutta mitä oikeastaan tarkoittaa ammattitaitoisesti tehty? Kun se on tasoitettu ja maalattu, ei sitä tule näkymään.
Ei ole mitään oikotietä käyttää 80 dosfräs sen sijaan, että käyttäisi 70. Se on täysin yhtä nopeaa.Kallebo sanoi:Olen itse tehnyt useita reikiä ja kuten byggarenemil kirjoittaa, harvoin tulee täysin täydellistä, joten on parempi käyttää hieman pienempää reikäsahaa ja veistää loput veitsellä. Kun kirvesmies työskentelee aikapaineen alla, voin kuvitella, että liian suuri reikäsaha on houkutteleva oikotie.
Siistiä se ei ole, mutta mitä oikeastaan tarkoittaa ammattimainen? Kun se on tasoitettu ja maalattu, se ei tule näkymään
Kömpelösti toteutettu, mutta tuon pitäisi voida ratkaista ylimääräisellä kitillä ja hiomalla. En usko, että mitään näkyy jälkeenpäin. Tavallinen laite, joka tulee siihen, on myös noin 80 mm leveä ja peittää suurimman osan siitä, mitä mahdollisesti näkyy sen jälkeen, kun kitti on levitetty ja maalattu.
Useimmat vauriot kipsissä voidaan ratkaista niin siististi kitillä ja hiomalla, ettei niitä näy. Se ei ole suuri lisätyö, kyse on ehkä yhdestä ylimääräisestä tunnista. Maalari, jolla on hiomakirahvi, tekee siitä sileän ja siistin.
Useimmat vauriot kipsissä voidaan ratkaista niin siististi kitillä ja hiomalla, ettei niitä näy. Se ei ole suuri lisätyö, kyse on ehkä yhdestä ylimääräisestä tunnista. Maalari, jolla on hiomakirahvi, tekee siitä sileän ja siistin.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Mutta kunhan pistorasia, katkaisija tai mikä siinä pitäisikään olla on paikallaan,
näkyykö silloin, että rakentaja/sähköasentaja mokasi.
Muuten, mitä väliä?
näkyykö silloin, että rakentaja/sähköasentaja mokasi.
Muuten, mitä väliä?