Ajattelin yrittää tehdä pienen budjettiremontin kuistilleni, jotta se näyttäisi siistiltä ainakin pari vuotta vielä. Kaikki alkoi siitä, että aioin käsitellä alustan uudelleen, mutta huomasin, että itse kaide oli alkanut lahota alareunasta. Kun olin poistanut sen, huomasin myös, että alusta oli lahonnut läpi monesta kohdasta oikealta puolelta, missä minulla ei ole kattoa. Alustan alla on betonia ja kaikki vesi on valunut alas ja jäänyt seisomaan betonille oikealle.
Nyt mietinkin, onko jollakulla vinkkejä, kuinka edetä. Nykyinen suunnitelmani on sahata pois alusta oikealta ja laittaa poikittainen lauta samalla tavalla kuin vasemmalla kuvassa, jotta kaikki alusta olisi katon alla. Mutta mitä teen sitten paljaalle betonilaatalle oikealla? Voinko laittaa siihen jotain muuta, joka on vedenpitävä eikä maksa maltaita?
Lisäksi minulla on kysymys itse kaiteesta ympäriinsä, onko jollain vinkkiä jostain suhteellisen helposta, jonka voisin koota nopeasti? Mietin, voisinko käyttää vanhoja käsijohteita ja rakentaa jotain yksinkertaista 45x45 rimoista ehkä?

• Farstukvist med vit dörr, vitmålade pelare och delvis sliten brun trall, där en rosa cykel och några trälister syns mot tegelväggen.
  • Puulattiassa on reikä, paljastaen alustassa mätänevää puuta ja roskia. Taustalla näkyy tiilimuuri.
  • Kaksi valkoista puulistaa tummalla puisella terassilla, oikealla puolella näkyy osa lattialaudasta poistettuna ja paljastaa maata tai likaa sen alla.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.